همشهری آنلاین: معاون سازمان سنجش از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 17 امروز، 5 شهریور خبر داد.

آزمون

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 17 بعداز ظهر، گفت: داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات کارت اعتباری ثبت‌نام و یا شماره پرونده، کدرهگیری و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی، نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد نسبت به پرینت کارنامه خود اقدام کنند.

وی با اشاره به پذیرش 253 هزار داوطلب در این دوره از آزمون، گفت: داوطلبان باید برای انجام انتخاب رشته دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را علاوه بر اینکه در سایت سازمان سنجش قابل دسترسی است از روز سه شنبه 8 تا یکشنبه 13 شهریور ماه با مراجعه به باجه مرکزی پست در هر شهرستان دریافت کنند.

طباطبایی افزود: به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در آزمون کارشناسی ناپیوسته شده‌اند توصیه می‌شود ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کنند و سپس کد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کنند.

وی با اشاره به آغاز انتخاب رشته داوطلبان از روز سه‌شنبه 8 شهریور ماه، اظهار کرد: داوطلبان مجاز می‌توانند تا یکشنبه 13 شهریور ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام کنند.

معاون سازمان سنجش تاکید کرد: پس از تائید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، شماره رمز 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد که اگر داوطلب شماره رسید را از سیستم دریافت نکند انتخاب رشته وی تکمیل نشده است.

کد خبر 144163

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز