شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: وال استریت ژورنال به تازگی گزارشی از احتمال عرضه آی‌پد 3 در اوایل سال 2012 منتشر کرده‌است. منبع آگاهی در شرکت AT&T نیز از انتشار آی‌فون 5 در ماه اکتبر خبر داد.

apple taking over

این روزنامه با توجه به تولید قطعات مخصوص آی‌پد 3 توسط سازندگان قطعات اولیه طرف قرارداد شرکت اپل این خبر را منتشر کرده و می‌گوید مراحل آزمایش این تبلت در ماه اکتبر انجام می‌شود و عرضه نهایی اوایل سال 2012 خواهد بود.

در این گزارش آمده که شرکت اپل نمایشگر آی‌پد 2 را با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل عرضه خواهد کرد. رزولوشن آی‌پد دو 1024 در 768 پیکسل است.

همچنین بسیاری از تحلیل‌گران معتقدند پردازشگر به کار رفته در آی‌پد3 سریع‌تر و پیشرفته‌تر از پردازشگرهای آی‌پد یک و دو خواهد بود.

این گزارش همزمان با اعلام خبر عرضه آی‌فون 5 در ماه اکتبر توسط مدیرعامل شرکت مخابراتی AT&T منتشر شد.

شرکت اپل که بازار کامپیوترهای تبلت و گوشی موبایل هوشمند را به طور کامل در اختیار خود دارد به تازگی ارزشش در بازارهای آمریکا از شرکت نفتی اگزون موبیل، بزرگترین شرکت آمریکایی بیشتر شده‌است.

هفته گذشته هر سهم اپل با افزایش 6 درصدی به 374.01 دلار رسید که این مبلغ ارزش این شرکت را به 374 میلیارد دلار می‌رساند. این در حالی است که هر سهم شرکت نفتی اگزون موبیل که پیش از این باارزش‌ترین شرکت آمریکایی بود در زمان مشابه با 2 درصد افزایش به 71.64 دلار به 348 میلیارد دلار رسید.

کد خبر 143650

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز