جمعه ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با گذشت بیش از 2 ماه از آغاز اکران «ورود آقایان ممنوع»، این فیلم همچنان گیشه پررونقی دارد.

سینما

سومین ساخته رامبد جوان که ظاهرا ساخت قسمت دومش نیز در دستور کار قرار گرفته، به‌زودی به مجموع فروش 5میلیارد تومان در تهران و شهرستان‌ها می‌رسد که رقم فوق‌العاده‌ای است.

«اینجا بدون من» که بعد از ورود آقایان ممنوع، پرفروش‌ترین فیلم روی پرده است، با گذر از 500 میلیون تومان فروش با از دست دادن سینمای سرگروهش از روز چهارشنبه به اکران خود در سینماهای آزاد ادامه می‌دهد.

«آقایوسف» نیز در شرایطی مشابه در حالی روزهای آخر اکرانش را سپری می‌کند که به زحمت به رقم 180‌میلیون تومان فروش در تهران رسیده است. «شبانه‌روز» را با متوسط فروش روزانه 10‌میلیون تومان باید جزو آثاری دانست که با اقبال نسبی تماشاگر مواجه شده‌اند و «سوت پایان» هم به‌خصوص در سینمای آزادی خوب می‌فروشد.از سوی دیگر «ورود زنده‌ها ممنوع» کارکرد زیر متوسطی در گیشه داشته و «پروانگی» و «یوسف پیامبر» هم که در انتهای جدول فروش قرار دارند.

در مجموع شاهد اکرانی متوسط هستیم که این معدل هم بیشتر به واسطه حضور ورود آقایان ممنوع به‌دست آمده است.
فروش «ورود آقایان ممنوع» به‌ کارگردانی رامبد جوان در سینماهای کل کشور به 5میلیارد تومان نزدیک می‌شود. علی سرتیپی، مدیرعامل شرکت فیلمیران درباره آخرین آمار فروش «ورود آقایان ممنوع» گفت: آخرین فیلم رامبد جوان در سینماهای تهران به فروش 2 میلیارد و 810 میلیون تومانی رسیده است. در شهرستان‌ها نیز برای این فیلم حدود یک میلیارد و 750 میلیون تومان بلیت فروخته شده است.

وی درباره فروش «جدایی نادر از سیمین» که مجددا در قالب سئانس‌های ویژه سینماها در ماه مبارک رمضان اکران شده است نیز اظهار کرد: «جدایی نادر از سیمین» در سئانس‌های ویژه سینماهای نمایش‌دهنده در ماه مبارک رمضان توانسته 20 میلیون تومان بلیت فروشی داشته باشد.

«فیلم سینمایی«سوت پایان» نیز هر هفته نسبت به هفته‌های قبل در تهران فروش بهتری را تجربه می‌کند.» این چیزی است که پاکستانی یکی از دست‌اندرکاران مؤسسه «هدایت فیلم» می‌گوید: در ایام ماه رمضان نه تنها افت فروشی نداشته‌ایم بلکه فروش کلی سینماهای نمایش‌دهنده «سوت پایان» هر هفته افزایش داشته است. پنجشنبه «سوت پایان» 14 میلیون تومان در تهران فروش داشت و سینما «آزادی» به‌دلیل تعداد زیاد مخاطبان مجبور شد، 2سئانس فوق‌العاده را برای این فیلم اختصاص دهد. این فیلم اکنون با 12 سینمایی که در اختیار دارد به فروش 110 میلیون تومانی در تهران رسیده است.

پاکستانی درباره اکران «سوت پایان» در شهرستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: «سوت پایان» فعلا تنها در شیراز و اصفهان اکران شده و قصد داریم بعد از تعطیلات عید فطر این فیلم را در شهرستان‌های دیگر نیز اکران کنیم. سعید سعدی تهیه‌کننده و پخش‌کننده «اینجا بدون من» هم با بیان اینکه پس از شب‌های قدر تعداد سینماهای این فیلم کاهش خواهد یافت، اظهار کرد: شب گذشته «اینجا بدون من» به کارگردانی بهرام توکلی 19 میلیون تومان در تهران فروخت و فروش کلی این فیلم در تهران با 14 سینمایی که در اختیار دارد به 500 میلیون تومان رسید و در شهرستان‌ها نیز این فیلم، 100 میلیون تومان فروش داشته است.

وی ادامه داد: این هفته آخرین هفته‌ای است که «اینجا بدون من» در سرگروه خود اکران می‌شود و چهارشنبه هفته آینده این فیلم جای خود را به فیلم دیگری خواهد داد. البته اکران «اینجا بدون من» در پردیس‌های سینمایی ادامه خواهد یافت.
سعدی درباره جزئیات اکران «آلزایمر» به کارگردانی احمدرضا معتمدی نیز توضیح داد: از چهارشنبه دوم شهریور ماه «آلزایمر» با حدود 19 سینما در تهران اکران خود را آغاز خواهد کرد. همچنین این فیلم در 10 سینما در شهرستان‌های شیراز، اصفهان، مشهد، کاشان، اهواز و ساویز کرج نیز به نمایش درخواهد آمد.

کد خبر 143561
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز