همشهری آنلاین: مدیرکل امور آموزش‌های آزاد وزارت علوم از رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی تا پایان سال 90 خبر داد و گفت: شهریه این موسسات در سال تحصیلی 92-91 بر اساس این رتبه‌بندی، دستخوش افزایش یا کاهش می‌شود.

غلامعلی نادری در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان خبر گفت: رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی توسط دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی انجام می‌شود و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی پس از رتبه‌بندی در سه گروه عالی، متوسط و ضعیف تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی افزود: فرمول رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی استخراج شده اما برای اینکه این فرمول در فرآیند رتبه‌بندی تاثیرگذار شود باید ابتدا به تأیید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برسد.

مدیرکل امور آموزشهای آزاد وزارت علوم خاطرنشان کرد: تغییرات شهریه دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی در سال تحصیلی 92-91 بر اساس رتبه‌بندی جدید این موسسات صورت می‌گیرد.

نادری افزود: در سال تحصیلی 92-91 شهریه برخی موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که رتبه‌شان پائین است کمتر از شهریه این موسسات در سال تحصیلی 91-90 می‌شود اما شهریه سایر موسساتی که جایگاه خوبی در رتبه‌بندی موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی کسب می‌کنند افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 143314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز