پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۱
۰ نفر

بازی‌های جام جهانی را می‌توانید در بوستان‌های بزرگ شهر تهران تماشا کنید

به گزارش گروه شهری روزنامه همشهری بازی های فوتبال جام جهانی 2006 آلمان توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بوستان های شهر تهران به وسیله تلویزیون های شهری پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی  سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق گفت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان تهرانی بازی های جام جهانی از طریق تلویزیون هایی که نصب آنها در پارک های تهران آغاز شده، برای همشهریان تهرانی به صورت زنده پخش خواهد شد.

جواد آشتیانی افزود: هدف از نصب تلویزیون های شهری در بوستان ها علاوه بر پخش زنده بازی های جام جهانی 2006ایجاد فضای شاد، انتقال پیام های زیست محیطی و ارتقای فرهنگ شهروندی است.

وی افزود: پس از بازی های جام جهانی از طریق تلویزیون های بوستان ها فیلم های سینمایی روز پخش خواهد گردید.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در پایان از تدارک گسترده مدیریت شهری برای غنی سازی و هدفمند کردن اوقات فراغت شهروندان تهرانی در تابستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: در تابستان امسال قصد داریم با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود در شهر تهران اوقات فراغت شهروندان تهرانی را تعالی بخشیم و هدف آن است که شهروندان تهرانی در هر موقعیتی که در شهر تهران حضور دارند و در ساعاتی که امکان استفاده از برنامه ها را دارند، گزینه مناسب و مطلوبی در اختیار داشته باشند.

کد خبر 143

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز