همشهری آنلاین : مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم فردا 12 مرداد ماه را آخرین فرصت برای تجدیدنظرخواهی دانشجویانی که متقاضی انتقال و میهمانی بوده اما موفق به جلب نظر موافق دانشگاه‌های مبدأ نشده‌اند، اعلام کرد.

مجتبی بذرافشان در گفتگو با خبرگزاری مهر در این باره گفت: دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی که با عدم موافقت دانشگاه مبدأ مواجه شده‌اند فقط تا 12 مرداد ماه فرصت دارند که با مراجعه به وزارت علوم یا دانشگاه مبدأ درخواست رسیدگی مجدد به تقاضایشان را مطرح کنند.

وی در بیان علل مخالفت دانشگاه‌های مبدأ با برخی درخواست‌های انتقال و میهمانی دانشجویان گفت: بخش قابل توجهی از عدم موافقت‌ها بخاطر این است که این متقاضیان شرایط لازم را نداشته‌اند. به عنوان مثال شرط معدل را نداشته یا فاصله بین شهر دانشگاه مبدأ با شهری که دانشگاه مقصد در آن قرار دارد بیش از 20 تا 30 کیلومتر نبوده است.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم افزود: برخی درخواست‌ها به این گونه بوده که دانشجو، متقاضی انتقال و میهمانی از یک دانشگاه یک شهر به دانشگاه دیگر در همان شهر بوده که طبیعی است درخواستش مورد موافقت قرار نگرفته است. البته برخی موسسات غیردولتی غیرانتفاعی نیز در عدم موافقت برخی درخواست‌های انتقال و میهمانی دچار خطا شده‌اند.

 ثبت اینترنتی تقاضای انتقال و میهمانی دانشجویان‌ از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی در سایت اداره کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اول اردیبهشت ماه 90 آغاز شد و تا 7 خرداد ماه ادامه پیدا کرد.

کد خبر 142014

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز