همشهری آنلاین: محدودیت های ترافیکی مسیرهای منتهی به قم و مسجد جمکران اعلام شد

جمکران

به گزارش واحد مرکزی خبر ، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم گفت :‌ در آستانه نیمه شعبان از ساعت 6 صبح شنبه 25 تیر محدودیت های ترافیکی در قم اعمال می‌شود.

سرهنگ محمدرضا میرحیدری گفت : زائرانی که از سمت استان مرکزی و استانهای جنوبی وارد قم می شوند برای حضور در مسجد مقدس جمکران می توانند از پارک سوار جنوبی در مجاورت خیابان اراک یا خیابان دانش، پل انقلاب، میدان ارتش، بلوار غدیر و مسیر شهرک قدس به جمکران عزیمت کنند.

به گفته سرهنگ میرحیدری زائرینی که از سمت تهران و کاشان به قم می آیند هم می توانند از پارک سوار شمالی در مجاورت عوارضی آزاد راه قم - کاشان یا مسیر کمربندی امام علی (ع)، میدان ولی عصر، بزرگراه خلیج فارس به حرم مطهر و مسجد جمکران عزیمت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد : ورود هر گونه خودرو به غیر از خودروهای امدادی از میدان بقیه الله به سمت مسجد جمکران هم در این مدت ممنوع است.

وی افزود : برای اتوبوس هایی که از جاده قدیم اصفهان وارد شهر می شوند هم مسیرهای بلوار غدیر، میدان ارتش، پل انقلاب به سمت حرم مطهر و شهرک قدس به سمت مسجد جمکران پیش بینی شده است.

سرهنگ میرحیدری گفت : ‌ توقف خودروهای سنگین و نصب چادر در اطراف مسجد مقدس جمکران به جز کمپ هایی که پیش بینی شده است ممنوع است .

وی ‌با اشاره به نورافشانی در شب نیمه شعبان در هسته مرکزی شهر قم گفت : از ساعت 18 روز شنبه ورود خودرو از سه راه بازار به سمت حرم مطهر تا پایان اجرای این مراسم ممنوع است.

کد خبر 140443

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز