درگیری جزئی علیرضا محمد و شیث رضایی نخستین حاشیه به‌وجود آمده در تمرینات پیش فصل پرسپولیس بود که البته با دخالت حمید استیلی به پایان رسید اما حالا اختلاف علیرضا حقیقی با میثاق معمارزاده مشکل جدید تیم سرخ‌پوش تهرانی است.

فوتبال

پرسپولیس چند روز پیش معمارزاده را به خدمت گرفت که گویا این موضوع چندان به مذاق حقیقی خوش نیامده و او جایگاهش را در پرسپولیس متزلزل می‌بیند. روزی که حقیقی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد، تصور نمی‌کرد مسئولان این تیم سراغ دروازه‌بان دیگری بروند ولی استیلی که اعتقاد خاصی به معمارزاده دارد در نهایت او را به پرسپولیس آورد و این دروازه‌بان برای فصل آینده گزینه اول سرمربی پرسپولیس برای قرار گرفتن درون دروازه خواهد بود. در این روزها شایعه جدایی حقیقی از پرسپولیس شنیده می‌شود و حتی این بازیکن در 2 روز گذشته حاضر نشده در تمرین پرسپولیس حاضر شود. حقیقی در این دو روز صحبت‌هایی با استیلی داشته و گویا شرایط به‌وجود آمده برایش راضی‌کننده نیست. حتی مدتی پیش شایعه شد که او شرط گذاشته که تحت هر شرایطی باید دروازه‌بان اول پرسپولیس باشد. با ورود معمارزاده اما همه چیز عوض شده و باید منتظر ماند و دید که حقیقی چه وضعیتی در پرسپولیس خواهد داشت.

مثل برادر

در روزهایی که حقیقی سکوت کرده است، معمارزاده هم تصمیم گرفته که حرف خاصی نزند چرا که همه چیز برای او راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد. معمارزاده در مورد ناراحتی حقیقی از آمدن او به پرسپولیس می‌گوید: « مشکلی با حقیقی ندارم و بارها گفته‌ام او مثل برادرم است. از اینکه به پرسپولیس آمده‌ام خوشحالم و امیدوارم مثل 2 فصل قبل در این تیم مؤثر باشم. صحبت‌هایم را با باشگاه انجام دادم و کاشانی گفت تو کار خودت را انجام بده و تصمیم نهایی را کادر فنی می‌گیرد که چه کسی بازی کند.» استیلی هم سعی دارد که با حرف‌هایش اوضاع را کمی آرام کند. او می‌گوید: «حقیقی و معمارزاده مشکلی با هم ندارند. هر دو نفر را توجیه می‌کنیم. ما 2 دروازه‌بان خوب داریم و هر کدامشان عملکرد بهتری داشته باشند درون دروازه قرار می‌گیرند. آنها هم باید همکاری لازم را با تیم داشته باشند.» استیلی تاکید می‌کند: «حقیقی ناراحتی خاصی نداشت و تنها دچار سوءتفاهم شده بود که خوشبختانه این مسئله در جلسه‌ای که داشتیم برطرف شد و این بازیکن از امروز در تمرینات شرکت خواهد کرد.»

تیم ب

تمرین صبح دیروز پرسپولیس در زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. در این تمرین فقط 13 بازیکن به کارهای هوازی و سرعتی پرداختند ضمن اینکه معمارزاده هم در کنار پرسپولیسی‌ها بود. نکته جالب در تمرین این بود که همه اطرافیان پرسپولیس و برخی از بازیکنان پیگیر وضعیت کریم انصاری‌فرد بودند و درباره حضور یا عدم‌حضور این مهاجم ملی‌پوش در پرسپولیس با هم صحبت می‌کردند. قرار است شاگردان استیلی امروز در نخستین بازی تدارکاتی به مصاف تیم ب پرسپولیس که هدایت آن را اسماعیل حلالی بر عهده دارد، بروند. این مسابقه در زمین درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

تهران نبودم

در روزهای گذشته غیبت بیژن ذوالفقارنسب در جلسات کمیته فنی پرسپولیس، شایعاتی را در مورد رفتن او از این باشگاه به‌وجود آورد ولی ذوالفقارنسب با تکذیب این شایعات می‌گوید:« در روزهای اخیر به مسافرت رفته بودم و نتوانستم در جلسات کمیته فنی شرکت کنم. دلیل غیبتم تنها همین مسئله بود و در تهران نبودم.» او شرایط پرسپولیس را مطلوب می‌داند:« با توجه به فعالیت‌های خوبی که باشگاه در فصل نقل و انتقالات داشته، تیم خوبی برای فصل آینده بسته شده است. امیدوارم پرسپولیس در فرصت باقیمانده تا شروع لیگ بیشتر تقویت شود تا شاهد تیمی قدرتمند در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر باشیم. ‌تیم‌هایی در حد پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی هستند. این تیم ظرفیت بالایی دارد اما برای موفقیت باید برنامه‌ریزی صحیح داشته باشد و در کمال آرامش این برنامه را به اجرا درآورد.»

کد خبر 140346
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز