سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۹:۵۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: شماره جنجالی همشهری جوان هم منتشر شد.

دستمزد ستاره های سینما مانند محمد رضا فروتن، محمد رضا گلزار، هدیه تهرانی، نیکی کریمی، گلشیفته فراهانی، امین حیایی ،شریفی نیا، بهرام رادان ،.... و همچنین کارگردانها، تدوین گر ها ،فیلمبردارها، آهنگ سازان گزارش جنجالی از آب درآمده است که همه علاقه مندان به بازیگری را به خواندن آن دعوت می :نیم.

حضور چشمگیر زنان در انتخابات شورای شهر امسال توجه خیلی از کارشناسان را به خود جلب کرده است در بخش اجتماع همشهری جوان 103 گزارش حضور زنان و دختران جوان در صدر لیست های انتخاباتی منتشر شده است.

"شب سکوت طنز "عنوان گزارشی است که در آن با همه چیز در مورد شهر تهران شوخی شده است . وقتی طنازان ، طهران را طنزمالی می کنند ، می‌شو د دومین جشنواره سراسری طنز تهران.

آلبوم جدید بیتلزها که مجموعه‌ای از 27 آهنگ آنهاست صدر نشین جدول پرفروشترینهاست. گزارشی از بیتلزها را در همشهری جوان این ماه بخوانید.

ضد گزارش کنسرت موسیقی محمد اصفهانی هم نکات جالبی را منعکس کرده است.

اگر "تنهایی پر هیاهو" ی بهومیل هرابال را نخوانده‌اید همین الان بیخیال همشهری جوان بشوید و سراغ آن کتاب بروید . این کتاب که مربوط به ادبیات چک است کم کم در میان خوانندگان ایرانی جا باز می‌کند. گزارش چک ترین نویسنده چک را هم در همشهری جوان بخوانید.

"دختران غریبه ستاره های لیگ ایران" و "الماس ها چقدر می‌ارزند؟" گزارش های بخش ورزش این شماره است.

آیا می‌دانستید ویتامین ها به تنهایی برای تامین سلامتی شما کافی هستند؟ در بخش دانش دلایل این گفته را بخوانید.

موفقیت هر دوهفته یک بار منتشر میشود مصاحبه با رمز موفقیت "موفقیت" را در بخش موفقیت بخوانید.

ما روی گور مردگان 300 هزار ساله قدم می‌زنیم ، لطفن بوق نزنید و فقط صفحات 62 و63 همشهری جوان را به آرامی بخوانید و ورق بزنید.

کد خبر 14034

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز