گروه ادب و هنر - احمد افشار: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی پوستر حروف‌نگاری اسماءالحسنی در 2 بخش اصلی شامل پوستر اسماء‌الحسنی و بخش جنبی آن با پوسترهای تایپوگرافی با موضوعات فرهنگی (فیلم، تئاتر، موسیقی، جشنواره و...) که با استقبال چشمگیری از سوی هنرمندان روبه‌رو شده روز شنبه 25تیرماه ساعت 17 در تالار «بتهوون» خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

اسماءالحسنا

جوایز بخش اصلی پوستر اسماء‌الحسنی شامل جایزه ویژه 4 میلیون تومانی است و به نفرات اول تا سوم در این بخش نیز به‌ترتیب 3 میلیون، ‌2 میلیون و یک میلیون تومان به همراه لوح افتخار اهدا خواهد شد. به 5 طرح برگزیده هیأت داوران در این بخش نیز لوح‌تقدیر و هدیه سایت تودی‌پوسترز تعلق خواهد گرفت. در بخش جنبی که به پوسترهای فرهنگی اختصاص دارد، جایزه ویژه 3 میلیون تومانی به همراه لوح تقدیر در نظر گرفته شده است که به طراح برگزیده تعلق خواهد گرفت.

همچنین از 5 طرح برگزیده هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و هدیه سایت تودی پوسترز تقدیر خواهد شد. مسعود نجابتی، هنرمند گرافیست، پوستر هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حروف‌نگاری اسماءالحسنی را طراحی کرده است. این نمایشگاه تا 14 مرداد ماه در خانه هنرمندان ایران برپا خواهد بود. همچنین چهارمین جشنواره بین‌المللی در انتظار ‏صبح با محوریت امام موعود(عج) دیروز در سالن اجتماعات دانشگاه سوره گشایش یافت.

کد خبر 140325
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز