همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور از معرفی 4 وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه، صنعت و تجارت و وزارت نفت در روز دوم مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش مهر،حجت الاسلام محمد رضا میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه هیئت دولت ضمن اعلام خبر فوق تصریح کرد: نامه رئیس جمهور برای معرفی این وزرا در روز یکشنبه دوم مرداد تقدیم مجلس می‌شود و اسامی قطعی آنها در این روز مشخص خواهد شد.

 وی همچنین گفت: علی‌القاعده وقتی چند وزارتخانه ادغام شده و فردی برای سرپرستی این وزارتخانه‌ها تعیین می‌شود می‌تواند جدی‌ترین گزینه وزیری وزارتخانه‌های ادغامی باشد.

 معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه در خصوص تعامل دولت و مجلس با اعلام اینکه هم اکنون تعامل دولت و مجلس بسیار خوب است، تصریح کرد: در دو تجربه اخیر که یکی از آنها ادغام وزارتخانه‌ها و تجربه بعدی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بود حاکی از تعامل مثبت می‌باشد.

 میرتاج الدینی در عین حال گفت: البته باید همواره مراقب برخی حاشیه سازی‌ها در این زمینه باشیم تا خللی به رابطه مجلس و دولت وارد نشود.

 وی در پایان تصریح کرد: هم اکنون رابطه دولت و مجلس تحت فرمایشات مقام معظم رهبری حسنه بوده و تعامل مناسبی میان این دو قوه برگزار است.

کد خبر 140292
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز