دوشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلم "صحنه‌های خارجی" به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد همراه با جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور محسن آزرم 15 تیرماه ساعت 16:30 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش در می آید.

علیرضا رسولی نژاد

به گزارش همشهری آنلاین، دور جدید نمایش فیلم در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران از 15 تیرماه آغاز می‌شود.

در این دوره بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور یکی از کارگردانان، منتقدان سینما و کارشناسان برگزار می شود.

روز چهارشنبه 15 تیرماه فیلم "صحنه های خارجی" به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد محصول سال 1383 به مدت 83 دقیقه و با بازیگری فرزاد ربیعی، سمیرا توکلی و شایان شاملو به نمایش در می آید.

همچنین بعد از نمایش فیلم جلسه نقد و بررسی با حضور محسن آزرم برگزار می شود.

فیلم "صحنه های خارجی" درباره مرد میانسالی است که پیش از سفر به سرزمین های شمالی ، از برادرزاده های خود ( شایان و شارلین) دعوت می کند که به آپارتمانش بیایند.

آن ها در آپارتمان عموجان با یادداشت هایی درباره معماری ، سینما و طبقه متوسط ایران و ... روبه رو می شوند. در بخش دوم فیلم شایان و شارلین فیلمی مستند و ناتمام در آپارتمان عموجان می بیند.

بعدها متوجه می شوند که این فیلم را عمو جان ساخته است. در بخش سوم این فیلم شایان و شارلین تصمیم می گیرند فیلمی تجربی بر اساس ایده های عموجان بسازند.

علاقمندان برای استفاده از برنامه نمایش فیلم می توانند روز چهارشنبه 15 تیر ماه ساعت 16/30 به موزه هنرهای معاصرتهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 88951965 روابط عمومی تماس بگیرند.

 

کد خبر 139407

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز