همشهری آنلاین: منابع تایوانی اعلام کردند که شرکت استیو جابز آماده تولید و عرضه یک سری از تلویزیون‌های با وضوح تصویر بالای برپایه سیستم عامل iOS است

تلویزیون اپل

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع تایوانی در تماس با "کتی هابرتری"، تحلیگر موسسه مالی "مورگان استنلی" خبر دادند که آماده تولید تلویزیون جدیدی با عنوان iTV با برَند اپل هستند.

قرار است این تلویزیون با عملکردهای مرکز رسانه Apple TV یکپارچه شده و به بازار رقابت با شرکت‌های "ال. جی"، سونی، سامسونگ، فیلیپس، شارپ و سایر مارک‌های بزرگ چندرسانه‌ای خانگی وارد شود.

iTV نه تنها با سرویس "اپل تی. وی" عمل خواهد کرد بلکه یک تلویزیون با وضوح تصویر بالا مجهز به سیستم عامل iOS (سیستم عامل آیفون و آی- پد) خواهد بود.

اپل، مرکز رسانه تلویزیون "اپل تی. پی" را سال گذشته عرضه کرد و اکنون در تلاش است تا سخت افزار مبتنی بر این سرویس را عرضه کند.

این منابع تایید کردند که تلویزیون اپل برای پخش و خرید محتواهای فروشگاه آنلاین "آی- تیونز" بسیار ایده آل است و اتصال با دستگاه‌های لمسی دارای سیستم عامل iOS و سیستم عامل‌های "مک" را امکا‌ن‌پذیر می‌کند.

این تلویزیون از طریق اتصالات بلوتوث و Thunderbolt به اینترنت متصل می‌شود و هر نوع برنامه جانبی ویژه سیستم عامل‌های iOS را اجرا می‌کند و تا سال 2012 وارد بازار می‌شود.

کد خبر 139046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز