همشهری آنلاین: تیم فوتسال شهید منصوری ایران که در دومین بازی خود با نتیجه 5 بر 3 الصداقه لبنان را در ورزشگاه الریان شکست داد اولین تیمی شد که به مرحله یکچهارم نهایی بازیهای قهرمانی باشگاه های فوتسال آسیا رسید.

footsal

تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در دومین بازی خود در جام باشگاه‌های آسیا روز دوشنبه (6 تیر) به مصاف الصداقه لبنان رفت که موفق شد با نتیجه 5 بر 3 حریف خود را شکست دهد.

عظیمایی (11 و 35)، دانشور (21)، وطن‌خواه (26)، پری آذر (39) گل‌های تیم شهید منصوری را به ثمر رساندند.

به گزارش ای.اف.سی، در نیمه نخست نماینده ایران توانست با گل دقیقه 11 عظیمایی از حریف خود پیش بیفتد اما دو دقیقه بعد لبنانی‌ها این گل را جبران کردند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم بازیکنان شهید منصوری قرچک بودند که توانستند توسط مسعود دانشور در دقیقه 21 نتیجه را به سود خود برگردانند. پس از آن وطن‌خواه توانست در دقیقه 26 اختلاف امتیاز را به دو گل برساند. بازیکنان الصداقه دست از حمله برنداشتند که در نهایت توانستند توسط بازیکن خارجی‌شان "تاکاشی"، یکی از گل‌های خورده را جبران کنند.

در ادامه مرتضی عظیمایی در دقیقه 35 دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر رساند و ایران را با حساب 4 بر 2 پیش انداخت. پری آذر در دقیقه 39 پنجمین گل منصوری را وارد دروازه الصداقه کرد و در ثانیه‌های آخر بازی تاکاشی سومین گل تیمش را زد تا بازی با نتیجه 5 بر 3 به پایان برسد. به این ترتیب تیم شهبد منصوری با یک بازی باقیمانده شش امتیازی شد و از گروه B به مرحله بعدی صعود کرد.

 

کد خبر 138891
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز