گروه شهری: مراسم شکرگزاری سلامت مقام معظم رهبری در سالروز ترور نافرجام ایشان با حضور محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در مسجد جامع ابوذر تهران برگزار شد.

شهردار تهران در این مراسم با اشاره به فرارسیدن عید مبعث گفت: مبعث بزرگ‌ترین حادثه‌ای است که برای بشریت اتفاق افتاده است. قالیباف افزود: اگر رفاه، آسایش و اوضاع اقتصادی خوبی داشته باشیم اما بد اخلاقی کنیم، از اهداف مهم نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و ایثارگران عقب مانده‌ایم؛ پس ‌باید اخلاق داشته باشیم. وی با اشاره به ابعاد مختلف زندگی و ویژگی‌های مقام معظم رهبری گفت: یکی از ویژگی‌های مهم ایشان در طول زندگی، ساده‌زیستی است که از قبل از انقلاب تا امروز که بیش از 2دهه از مسئولیت ایشان در جایگاه رهبری می‌گذرد، همچنان در ایشان وجود دارد.

قالیباف گفت: حتی امروز کسانی که نسبت به ایشان دشمنی و ‌کینه دارند و از رادیوها و ماهواره‌ها به‌دنبال شایعه‌پراکنی و تضعیف انقلاب و شخصیت‌ها هستند، در موضوع ساده‌زیستی زندگی ایشان و خانواده‌شان سکوت می‌کنند و حرفی برای گفتن ندارند.شهردار تهران با بیان اینکه معمولا حوادث دور را فراموش می‌کنیم و بیشتر ایام نزدیک را به خاطر داریم، گفت: اختلافات سیاسی همواره از زمان پیروزی انقلاب تا امروز وجود داشته است و بعد از این نیز وجود خواهد داشت و حتی در میدان جنگ هم خط اصیل انقلاب و خط غیراصیل وجود داشت.

وی افزود: خط انحرافی در همان میدان جنگ هم بود و کسانی چون بنی صدر ملعون در این خط بودند و در زمانی که حتی به بچه‌های جنگ یک فشنگ هم نمی‌دادند، تنها پناهگاه ما در 6ماه آغازین دفاع مقدس، مقام معظم رهبری بودند.شهردار تهران تصریح کرد: در مقاطع مهمی مانند حوادث سال 78 یا حوادث سال‌88 رهبری با درایت خود پیچیدگی‌ها را برطرف و وضعیت را شفاف کردند که این هدایت بی‌نظیر است و ما نیز امروز به‌عنوان مردم و مسئولان باید به وظایف خود عمل کنیم.

کد خبر 138885

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز