یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۶
۰ نفر

گروه حوادث: دختر جوانی که از حمله جوان اسیدپاش، جان سالم به در برده بود صبح دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت و حال عمومی او رضایتبخش اعلام شد.

ماجرای اسیدپاشی خواستگار کینه‌جو شامگاه چهارشنبه هفته گذشته به ماموران کلانتری129 جامی گزارش شد. ماموران کلانتری بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با اطلاع موضوع به بازپرس کشیک قتل، تحقیقات پلیسی برای به دام انداختن مرد اسیدپاش را آغاز کردند. زهرا دختر مجروح که به‌شدت از ناحیه دست‌ها و صورت دچار سوختگی شده بود برای درمان به بیمارستان لبافی‌نژاد منتقل شد. بررسی تیم پزشکی نشان می‌داد که دختر جوان با اسید رقیق شده مورد سوختگی قرار گرفته است و اسید صورت و دست‌ها و کمر او را سوزانده است.

صبح دیروز زهرا برای ترمیم بافت از دست رفته صورت و بخشی از پوست دست‌هایش مورد عمل جراحی قرار گرفت. پزشک معالج دختر مصدوم به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه حال عمومی بیمار رضایتبخش است. او از ناحیه چپ صورت و دست‌ها دچار 15درصد سوختگی شده است و با توجه به نوع اسید خوشبختانه بینایی او آسیب جدی ندیده است. مادر زهرا نیز در تشریح حادثه گفت: زهرا و بشیر، مرد اسید پاش، یکسال به‌عنوان همکار در یک شرکت خصوصی کار می‌کردند. مدتی بعد بشیر از دخترم خواستگاری کرد اما به‌دلیل سواد کم و درآمد پایین بشیر، زهرا به هیچ وجه راضی به این وصلت نبود. او چندین بار با مراجعه به آموزشگاهی که دخترم در آنجا درس می‌خواند و با مراجعه به منزل ما زهرا را تهدید کرده بود که اگر راضی به ازدواج با او نشود بلایی سرش می‌آورد.

در همین حال سرهنگ بهادری رئیس‌کلانتری129 جامی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی مرد اسیدپاش از سوی دختر جوان، خانه و محل‌های تردد وی شناسایی شده اما خواستگار کینه‌جو به محل نامعلومی گریخته است. درهمین‌حال به دستور قاضی شاهنگیان، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی، پرونده مرد اسیدپاش برای تحقیقات فنی و پلیسی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفته است.

کد خبر 138737

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز