سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

گروه اقتصادی: روز گذشته در مراسمی با حضور وزرای مسکن و بازرگانی در حدود 11هزار واحد مسکونی به بازار مسکن استان تهران عرضه شد.

مسکن

به گزارش همشهری 2 هزار و 100 واحد در شهر جدید پرند و 8 هزار و 592 واحد مسکونی مهر نیز در نقاط مختلف استان تهران، وارد بازار مسکن شد. در این مراسم همچنین اعلام شد که تا پایان تابستان 45 هزار واحد مسکونی دیگر به بازار عرضه می‌شود.با عرضه این واحدها، به‌نظر می‌رسد بازار خرید و فروش و اجاره مسکن که مدتی است در شرایط التهاب به سر می‌برد به شرایط باثبات بازگردد و این بازار همزمان با آغاز فصل نقل‌وانتقال از تب‌وتاب کاذب قیمتی بیفتد. دولت طی ماه‌های گذشته بارها بر افزایش عرضه به‌منظور کنترل بازار مسکن تأکید کرده و درنظر دارد تا از این طریق قیمت‌ها را در بازار خرید و فروش و اجاره املاک کنترل کند.

وزیر مسکن طی این مراسم از هر گونه اظهارنظر درخصوص بازار اجاره بها خودداری کرد اما گفت که هفته آینده خبر خوشی در این زمینه برای مردم دارد. وی از ارائه توضیحات بیشتر درخصوص این خبر خودداری و اعلام جزئیات آن را به هفته آینده موکول کرد.

سودجویان راه دیگری برای ارتزاق پیدا کنند

استاندار تهران هم که برای بازدید از اقدامات در دست انجام و حضور در این مراسم در شهر پرند حاضر شده بود، تأکید کرد: تا پایان شهریورماه سال‌جاری 45هزار واحد مسکونی آماده بهره‌برداری می‌شود. مرتضی تمدن خاطرنشان کرد: با وجود عرضه این تعداد مسکن در فاصله 3 ماه، دیگر جایی برای سودجویان باقی نخواهد ماند. استاندار تهران خطاب به سودجویان بازار مسکن گفت که راه دیگری را برای ارتزاق پیدا کنند.وی با بیان اینکه معمولا در اوایل خردادماه با مقداری افزایش قیمت مواجه می‌شویم، تصریح کرد: نباید برخی تحرکات بخش اجاره در موقعیت‌های فصلی را به حساب کل سال گذاشت.

کد خبر 137689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز