گروه حوادث: اگر قرار باشد که پررو‌ترین قاتل زنجیره‌ای دنیا در رسانه‌ها معرفی شود، بدون شک او کسی نیست جز جوزف ناسو، قاتل زنجیره‌ای مشهور کالیفرنیا که روز گذشته نه‌تنها در جلسه محاکمه‌اش ادعا کرد که اصلا از موضوع قتل‌هایی که به او نسبت داده‌اند خبر ندارد، بلکه از قاضی خواست که همان لحظه او را آزاد کند وگرنه از او شکایت خواهد کرد.

 ناسو

 

به گزارش آسوشیتدپرس، جوزف ناسو که با اتهام قتل 4زن جوان روبه‌رو است و با وجود عکس‌هایی که در خانه وی پیدا شد، جای شکی باقی نماند که همان قاتل زنجیره‌ای مخوف کالیفرنیاست، در جلسه محاکمه‌اش با خونسردی به سؤالات قضات جواب داد و این در حالی بود که او دائما جمله من بیگناهم را تکرار می‌کرد.بنابراین گزارش، روز گذشته هنگامی که این قاتل مخوف که تا مدت‌ها ترس و وحشت را بر کالیفرنیا حاکم کرده بود، در مقابل قضات دادگاه مارین کاونتی در کالیفرنیا قرار گرفت تا در مقابل اتهام قتل 4 زن اهل شمال کالیفرنیا در فاصله سال‌های 1977 تا 1994 از خود دفاع کند، اما او به محض آنکه به جایگاه دفاع رفت، گفت که هرگز این اتهام‌ها را قبول ندارد و او یک آدمکش نیست.

ناسو که اکنون 77 سال دارد در این جلسه مدعی شد که تمام اعترافات گذشته‌اش درباره ارتکاب قتل‌ها دروغ بوده است.ناسو که در این جلسه محاکمه دائم سعی می‌کرد که لبخند بزند و بخندد، به قاضی اندرو اسویت گفت: خیالتان راحت باشد آقای قاضی، من بیگناه هستم و بنابراین همین الان مرا آزاد کنید وگرنه از شما شکایت خواهم کرد.او در این جلسه گفت: این درست است که من به همراه مقتولان در روزهای قبل از قتلشان، عکس‌هایی گرفته‌ام که اکنون در اختیار دادگاه است اما مگر در این عکس‌ها مشخص می‌شود که من آنها را کشته‌ام، من ممکن است با زنان دیگری هم عکس‌هایی داشته باشم اما این به آن معنا نیست که همه آنها کشته شده‌اند.

در این جلسه، دادستان منطقه گفت که ناسو متهم است که رکسنا روگاش 18 ساله از اوکلند را به قتل رسانده است که جسد این دختر در دهم ژوئن 1977 پیدا شد. او همچنین متهم اصلی در قتل کارمن کولون 22 ساله است که جسد او در نزدیکی پورت کاستا در 1978 پیدا شد. همچنین او در قتل پالما پارسون 38 ساله و زن 31ساله‌ای به اسم تافویا که در سال 1993 به قتل رسیده، دخالت داشته است.
او در این جلسه گفت که احتیاجی به وکیل ندارد؛ چراکه هیچ کاری نکرده است.

ماموران در جریان تحقیقات خود، در آوریل 2010 عکس تعدادی از قربانیان و نیز نوشته‌های او درباره چگونگی کشتن قربانیان را در خانه این مرد تبهکار پیدا کردند. با وجود این همه اطلاعات، مرد تبهکار با خونسردی مدعی شد که این عکس‌ها هیچ‌چیزی را ثابت نمی‌کند و او قاتل سریالی کالیفرنیا نیست اما ادعاهای این مرد با توجه به اینکه وی ممکن است چنین جنایتی را مرتکب شده باشد، او را تا روشن شدن حقایق راهی زندان کردند.

کد خبر 136275

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز