چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۵ - ۰۸:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سباستین دایسلر ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

باشگاه صاحب‌نام بایرن مونیخ که در این فصل از مسابقات بوندسلیگا در برابر رقباى سرسختى چون وردر برمن و شالکه قرار دارد، شاهد تغییر و تحولات  بزرگى است.

خبرگزارى ورزشى آلمان دیروز گزارش داد که سباستیان دایسلر هافبک تیم ملى فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ با توجه به مصدومیت‌هاى پیاپی به فعالیت حرفه‌اى خود پایان داده است.

این بازیکن ۲۷ ساله که یکى از بزرگترین استعدادهاى فوتبال آلمان در ده سال گذشته محسوب می‌شود، در سالهاى اخیر مجموعا پنج بار از ناحیه زانو مورد عمل جراحى قرار گرفته و با توجه به آسیب دیدگى‌هاى شدید، در زمانهای طولانى مختلفى از صحنه بازیها به دور بود.

دایسلر مجموعا ۳۶ بازى براى تیم ملى فوتبال آلمان انجام داده که آخرین آن دیدار تدارکاتى میان آلمان و ایتالیا در ماه مارس سال گذشته میلادى، یعنى حدود سه ماه پیش از آغاز جام جهانى ۲۰۰۶ بود. دایسلر در این دیدار بار دیگر از ناحیه زانو مصدوم شد و علیرغم تلاشهاى پیگیر پزشکان  بایرن  بهبود نیافت.

اولى هوینس، مدیر ورزشى باشگاه بایرن مونیخ  اظهار داشت: " دایسلر یکى از بهترین بازیکنانى است که آلمان تا به حال داشته و من تا لحظه آخر امید داشتم که آنچه ما شاهد آن هستیم، کابوسى بیش نباشد."

کد خبر 13550

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز