همشهری آنلاین : معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون دوره های کاردانی پیوسته نظام جدید در آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی سال 90 خبر داد و گفت: بر اساس ظرفیت اعلام شده، 60 درصد مردان و 40 درصد زنان در این دوره ها پذیرش می‌شوند.

سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: ثبت نام در این آزمون از امروز 19 اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org می‌توانند به صورت اینترنتی در آزمون ثبت نام کنند. همچنین ثبت نام در این آزمون تا روز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از میان کد رشته های اعلام شده 28 کد رشته مربوط به حوزه موسسات غیرانتفاعی است.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به ظرفیت اعلام شده برای پذیرش در دوره های کاردانی پیوسته نظام جدید در آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی سال 90 گفت: ظرفیت پذیرش روزانه 34 هزار و 65 نفر، ظرفیت پذیرش شبانه 15 هزار و 27 نفر و ظرفیت پذیرش در غیرانتفاعی 76 هزار نفر است.

طباطبایی یادآور شد: در مجموع ظرفیت پذیرش در کنکور فنی حرفه ای ها 125 هزار و 92 نفر است که از این ظرفیت پذیرش 60 درصد به مردان و 40 درصد به زنان اختصاص دارد.

 آزمون دوره های کاردانی پیوسته نظام جدید در آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات غیرانتفاعی و غیردولتی سال 90 روز جمعه 7 مردادماه برگزار می‌شود.

کد خبر 134478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز