همشهری آنلاین : مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم از آغاز ثبت الکترونیک درخواست دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی برای انتقال و مهمانی از پنجشنبه اول اردیبهشت خبر داد و گفت:

 شرایط آئین نامه نقل و انتقال و مهمانی مشمول دانشجویان ورودی 86 به بعد است.

مجتبی بذرافشان در گفتگو با خبرگزاری مهر با بیان این مطلب افزود: آئین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی در راستای تسهیل نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان برای دانشجویان کلیه دانشگاه‌های دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور و جامع علمی کاربردی قابل اجرا است.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم اضافه کرد: دانشجویان دانشگاه های دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که متقاضی انتقال و مهمانی هستند انحصارا از طریق سامانه اینترنتی نقل و انتقال باید درخواست‌شان را ثبت کنند.

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه های پیام نور و جامع علمی کاربردی که متقاضی انتقال و مهمانی هستند هر چند از تسهیلات آئین نامه جدید نقل و انتقال استفاده می کنند اما چون واحد مرکزی دارند ساز و کار خودشان را برای انتقال و مهمانی دارند.

بذرافشان در پاسخ به اینکه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیرانتفاعی کدام ورودی ها می توانند از ابتدای اردیبهشت ماه از طریق سامانه اینترنتی نقل و انتقال درخواست الکترونیکی شان را ثبت کنند نیز گفت: شرایط آئین نامه نقل و انتقال و مهمانی مشمول دانشجویان ورودی 86 به بعد است.

مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم تأکید کرد: متقاضیان انتقال و مهمانی تا پایان اردیبهشت ماه 90 فرصت دارند درخواست هایشان را ارائه کنند و پس از آن دیگر سامانه نقل و انتقال بسته می شود

کد خبر 132938

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز