همشهری انلاین: مسابقه های والیبال ساحلی آسیا – اقیانوسیه از روز یکشنبه 21 فرودین 1390 درشهر سانخولا در تایلند با پیروزی یک نماینده و شکست نماینده دیگر کشورمان آغاز شد.

beachvolley

به گزارش سایت فدراسیون والیبال ایران، مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها با حضور 24 تیم شرکت‌کننده برگزار شد و تیم‌ها در 8 گروه 3 تیمی به شرح زیر قرار گرفتند.

گروه یک : قزاقستان 1 ، اندونزی 2 ، هنگ کنگ 2

گروه دو : تایلند 2 ، چین ، استرلیا

گروه سه : نیوزلند 1 ، مالزی 2 ، ویتنام 1

گروه چهار : مالزی 1 ، سریلانکا 2 ، هنگ کنگ 1

گروه پنج : اندونزی 1، ایران 2 (بم خودرو) تایلند 3

گروه شش : تایلند 1 ، نیوزلند 2 ، سنگاپور

گروه هفت : سریلانکا 1 ، هندوستان ، ژاپن

گروه هشت : قزاقستان 2 ، ایران 1 (دانشگاه آزاد اسلامی ) ، ویتنام 1

 

تیم والیبال ساحلی بم خودرو، یکی از نمایندگان والیبال ساحلی ایران که قرار بود فقط در مسابقات شهر خاتوم شرکت کند با پذیرفته شدن از سوی فدراسیون والیبال تالیند در گروه پنج این رقابت‌ها قرار گرفت .

هر دو تیم ایران روز دوشنبه 22 فروردین 1390 و به طور همزمان در ساعت 12:20 به وقت محلی بازی داشتند

تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی با ترکیب آقایان پرویز فرخی و آق محمد سلاق در مقابل تیم خوب و قدرتمند قزاقستان 2 که در سال گذشته در بازی‌های آسیایی گوانگجو و نیز در مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی در جزیره کیش دو بار مغلوب این تیم شده بود با ارائه یک بازی برتر با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و برای رسیدن به عنوان سرگروهی در گروه هشتم این رقابت‌ها راه خود را هموارتر کرد .

در این دیدار تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در ست اول و سوم به ترتیب با نتیجه ( 21 - 8 ) و ( 15 - 7 ) به پیروزی رسید و در ست دوم با نتیجه ( 21 - 18 ) بازی را به حریف خود واگذار کرد . تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در دومین دیدار در مرحله مقدماتی روز سه شنبه 23 فروردین با تیم ویتنام 1 بازی خواهد کرد .

در دیگر دیدار این روز تیم والیبال ساحلی بم خورو با ترکیب آقایان کیا شوشتری زاده و مهدی معینی در مقابل تیم قدرتمند اندونزی 1 قرار گرفت که با نتیجه 2 بر 1 مغلوب این تیم شد . در این دیدار تیم والیبال ساحلی بم خودرو توانست در ست دوم با نتیجه ( 21 - 18 ) اندونزی 1 را شکست دهد و در ست‌های اول و سوم به ترتیب با نتایج ( 21 - 15 ) و ( 15 - 7 ) مغلوب شد . تیم والیبال ساحلی بم خودرو هم سه شنبه 23 فروردین ساعت 13:10 دقیقه با تیم تایلند 3 بازی خواهد کرد که در صورت پیروزی در مقابل این تیم به مرحله بعدی این مسابقات راه خواهد یافت .

به دلیل طولانی بودن زمان این رقابت‌ها تمامی تیم ها 2 روز استراحت خواهند داشت.

 

کد خبر 132103
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز