650 هزار بازنشسته فرهنگی به همراه خانواده‌هایشان از تیرماه سال‌جاری تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.

این خبر را وزیر آموزش و پرورش در مراسم انعقاد تفاهمنامه آموزش و پرورش با بیمه ایران اعلام کرد و گفت: علاوه بر تمدید بیمه طلایی فرهنگیان تا اول اردیبهشت سال91، تمامی فرهنگیان بازنشسته نیز از اول تیر ماه سال‌جاری تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند. متن کامل این خبر در همین صفحه آمده است.

به گفته وزیر آموزش و پرورش 650 هزار بازنشسته فرهنگی به همراه خانواده‌هایشان از تیرماه سال‌جاری تحت پوشش بیمه طلایی قرار می‌گیرند.حمید رضا حاجی بابایی در مراسم انعقاد تفاهمنامه آموزش و پرورش با بیمه ایران، ضمن تمدید بیمه طلایی فرهنگیان تا اول اردیبهشت سال91، از بیمه شدن تمامی فرهنگیان بازنشسته از اول تیر ماه سال‌جاری خبر داد.

به گفته وی با بیمه شدن فرهنگیان بازنشسته آموزش و پرورش، بیش از 3میلیون فرهنگی و بازنشسته فرهنگی به‌همراه خانواده‌هایشان تحت پوشش این نوع بیمه قرارمی‌گیرند.حاجی بابایی همچنین درباره هزینه بیمه طلایی فرهنگیان بازنشسته، گفت: هزینه بیمه در سال‌جاری تغییر چشمگیری نسبت به سال گذشته نخواهد داشت و بیمه طلایی بازنشستگان فرهنگی همچون فرهنگیان شاغل، در برگیرنده تمام خدمات درمانی می‌شود، این در حالی است که در این نوع بیمه، برای هزینه درمان، سقفی لحاظ نمی‌شود.

در این مراسم سهامیان، رئیس بیمه ایران، خاطر نشان کرد: بیمه طلایی فرهنگیان همواره تداوم خواهد داشت، ضمن اینکه حق پرداختی بیمه طلایی در سال‌جاری کمتر از 15درصد افزایش می‌یابد.وی همچنین با اشاره به بیمه سوانح و حوادث دانش‌آموزان نیز اضافه کرد: براساس قراردادی که بین آموزش و پرورش و بیمه ایران وجود دارد، چنانچه دانش‌آموزی در محیط مدرسه دچار سانحه یا حوادث شود، هزینه بخشی از درمان، غرامت ناشی از فوت و قطع عضو، پرداخت خواهد شد.

سهامیان در پایان خاطر نشان کرد: همچنین براساس قراردادی که بین آموزش و پرورش و بیمه ایران منعقد شده است، تمامی فرزندان فرهنگیان شاغل و بازنشسته تحت پوشش بیمه طلایی قرار دارند.

کد خبر 131544

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز