حضرت‌ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی رحلت عالم متفکر و بزرگوار آیت‌الله حاج‌شیخ محمد صادقی تهرانی را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب آقای مهدی مصطفوی (دامت توفیقاته) درگذشت عالم متفکر و بزرگوار مرحوم آیت‌الله آقای حاج‌شیخ‌محمد صادقی تهرانی را که عمری به تلاش علمی و قرآنی گذرانیدند و آثار فراوانی از خود به یادگار گذاشتند، به جنابعالی و دیگر بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند پاداش نیک و مغفرت و رحمت واسعه برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم. والسلام علیکم و رحمه‌الله

سیدعلی خامنه‌ای - 6 فروردین 1390

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین در پیام دیگری رحلت عالم پارسا و پرهیزگار حاج‌شیخ جواد حسنعلی را تسلیت گفتند. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب حجت‌الاسلام و والمسلمین صدوقی امام جمعه محترم یزد؛ درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار حاج‌شیخ‌جواد حسنعلی امام جمعه خدوم و انقلابی را به عموم مردم مومن و عزیز تفت و به جامعه علمی یزد و به همه ارادتمندان آن روحانی بزرگوار و مخصوصا به خاندان محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می کنم و علو درجات ملکوتی ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

سیدعلی خامنه‌ای - 6 فروردین 1390

کد خبر 131169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز