جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

فیلمبرداری فیلم سینمایی «مادر پاییزی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیروس رنجبر در منطقه شمال ادامه دارد و بیش از 50 درصد فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است.

lمادر پائیزی

در این فیلم هانیه توسلی، علیرضا جلالی‌تبار، ارشیا طالبی، کتایون کارایی، وحید رهبانی، بهناز جعفری و‌رؤیا ثمودی نقش‌آفرینی می‌کنند. مادر پاییزی درباره نوجوانی مبتلا به بیماری اوتیسم است که پس از اطلاع‌یافتن از زنده‌بودن مادرش از شمال عازم تهران می‌شود.

برف روی کاج‌ها نشست

فیلم-برف روی کج نشست

فیلمبرداری فیلم سینمایی «برف روی کاج‌ها» به نویسندگی و کارگردانی پیمان معادی، پس از نزدیک به 40 جلسه، دیروز در لوکیشن اصلی فیلم خانه‌ای واقع در شهرک غرب تهران، با حضور بازیگران اصلی به اتمام رسید. قرار است تدوین و صداگذاری این فیلم نیز به سرعت انجام گیرد. مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و شیرین یزدان‌بخش بازیگران برف روی کاج‌ها هستند. سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده این فیلم است.

ده‌نمکی: فروش اخراجی‌ها 2 تکرار نمی‌شود

فیلم اخراجی ها

در نخستین روز اکران فیلم‌های نوروزی، این جدایی نادر از سیمین بود که بیشترین تماشاگر را به سالن‌های سینما جذب کرد. شاید به همین علت روز گذشته مسعود ده‌نمکی به مهر گفت: من به‌دنبال رقابت با کارگردان یا فیلمی نیستم، فروش فیلم من یا هر کارگردان دیگر به نفع سینمای ایران است. به این موضوع هم فکر نمی‌کنم که اخراجی‌ها 3 رکورد فروش اخراجی‌ها 2 را بشکند، آن فیلم به ‌نظرم استثنا بود. امیدوارم همه فیلم‌های نوروزی اکران موفقی داشته باشند.

کد خبر 130773

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز