مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ تیر ۱۳۸۵ - ۱۳:۱۱
۰ نفر

شهرداری منطقه یک، با هدف ایجاد تسهیلات رفاهی و فرهنگی برای ساکنان و زائران مرقد مطهر امامزاده قاسم(ع)، پارکینگ طبقاتی چند منظوره در قدمگاه قاسمیه (ع) احداث می‌کند.

به گزارش سما، این مجموعه خدماتی در شش طبقه با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال در ضلع جنوبی میدان امام‌زاده قاسم (ع) با در نظر گرفتن رفع مشکل شیب‌های تند و اصلاح آن‌ها در دست ساخت قرار دارد.

بر اساس همین گزارش پارکینگ طبقاتی مذکور در زمینی به وسعت 1700 مترمربع شامل شش طبقه با زیربنای حدود 7300 مترمربع در دست احداث است که چهارطبقه آن به پارکینگ وسایل نقلیه و دو طبقه آن به بازار میوه و تره‌بار، کلاس‌های آموزشی، کتابخانه، قرائت خانه و دفتر ستاد بحران اختصاص داده خواهد شد.

میدان امام‌زاده قاسم (ع) نیز که در حال حاضر محل تردد کرایه‌های محلی و خودروهای شخصی است در پایان طرح به میدان پیاده با دسترسی‌های اورژانس و ترمینال وسایل نقلیه عمومی و پارکینگ در طبقات زیرین و فضاهای جانبی دیگر تبدیل خواهد شد.

این طرح هم اکنون 65 درصد پیشرفت داشته و طبق برنامه زمان‌بندی شده تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

محله امام‌زاده قاسم (ع) یکی از محله‌های اصیل و قدیمی شمیران است که از امکانات شهری کمتر بهره برده و با اتمام طرح ساماندهی قدمگاه قاسمیه (ع) شاهد خدمات رسانی بیشتر به اهالی این منطقه خواهیم بود.

کد خبر 1301

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز