همشهری آنلاین: پس از به پایان رسیدن مرحله گروهی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در عمان، براساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات، برنامه مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی و فینال اعلام شد.

ball

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از به پایان رسیدن مرحله مقدماتی، از گروه اول تیم‌های عمان و چین به عنوان تیم‌های اول و دوم، از گروه دوم تیم‌های ایران و ژاپن و سوریه (به دلیل عملکرد بهتری که تیم سوریه نسبت به عراق به عنوان تیم سوم داشت) و از گروه آخر تیم‌های امارات، بحرین و ازبکستان (ازبکستان بهترین تیم سوم شد) به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند که پس از قرعه‌کشی، دیدارهای این مرحله به این شرح برگزار می‌شود.

ایران - ازبکستان روز چهارشنبه (11 اسفند) ساعت 45/12 به وقت تهران به مصاف هم می‌روند و پس از این دیدار تیم‌های ژاپن و بحرین دیگر دیدار این مرحله را انجام خواهند داد. برنده بازی ایران و ازبکستان در مرحله نیمه نهایی با برنده بازی ژاپن و بحرین دیدار خواهد کرد.

همچنین دیگر دیدارهای مرحله یک چهارم بازی امارات - چین و عمان - سوریه خواهد بود که برنده این دو بازی در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

دیدارهای نیمه نهایی روز پنجشنبه و دیدارهای رده‌بندی و فینال روز جمعه در دهکده ساحلی مسقط برگزار خواهد شد.

تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به جام جهانی 2011 ایتالیا صعود خواهند کرد.

کد خبر 129627
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز