همشهری آنلاین: هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال کشور روز دوشنبه با انجام 5 دیدار پیگیری شد و تیم‌های ذوب آهن،راه و ترابری قم، توزین الکتریک کاشان، دانشگاه آزاد و هیئت بسکتبال شهرکرد بر حریفان خود غلبه کردند.

basketball

در قم تیم راه و ترابری این شهر باز هم دست به کار بزرگی زد و توانست تیم مدعی پتروشیمی ماهشهر را شکست دهد و رکورد شکست ناپذیری خود در بازی‌های خانگی را همچنان حفظ نماید. تیم بسکتبال پتروشیمی که سرمست از پیروزی هفته گذشته خود مقابل مهرام پا به این میدان گذاشته بود از همان ابتدای بازی اسیر تاکتیک تیم حریف شد و تا انتها نتوانست اختلاف امتیازات را جبران کند و در نهایت دومین شکست این فصل را متحمل شد. تیم راه و ترابری قم با این پیروزی ارزشمند با تیم پتروشیمی هم امتیاز گردید ولی به دلیل معدل گل کمتر همچنان در مکان سوم جدول قرار دارد.

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، در گرگان شهرداری این شهر نتوانست از امتیاز بازی خانگی استفاده نماید و بازی را واگذار نمود .تیم دانشگاه آزاد تهران در حالی این مسابقه را با اختلاف 21 امتیاز به نفع خود خاتمه داد که بازی رفت این دو تیم در تهران با 2 امتیاز اختلاف به سود تیم تهرانی پایان یافته بود.

در کاشان جدال دو تیم ب.آ شیراز و توزین الکتریک کاشان به سود میزبان خاتمه یافت. تیم توزین با حمایت همه جانبه تماشاچیان خونگرم خود، از همان ابتدا بر بازی مسلط شد و اختلاف امتیاز خود را با تیم حریف زیاد کرد. در ادامه مسابقه، یاران جایگزین و جوان تیم توزین نیز خوش درخشیدند تا این تیم به هشتمین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر دست یابد.

در شهرکرد تیم جوان هیئت بسکتبال این شهر موفق شد تیم کاسپین را شکست دهد و با یک پله صعود به مکان دهم جدول دست یابد. این پنجمین شکست متوالی تیم کاسپین بود. این تیم در هفته سیزدهم میزبان تیم ب.آ شیراز می‌باشد.

نتایج دیدارهای این هفته به این شرح است:

شهرداری گرگان 62 دانشگاه آزاد 83
راه و ترابری قم 74 پتروشیمی بندرامام 67
توزین الکتریک کاشان 79 ب.آ. شیراز 44
هیئت شهرکرد 66 کاسپین قزوین 61
بانک سامان 78 ذوب آهن اصفهان 84

کد خبر 128319
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز