همشهری آنلاین: کارلوس کرش، گزینه اصلی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان پنجشنبه شب در نشستی با دستیارانش به بررسی پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران پرداخت و حتی در تماسی با عباس ترابیان مواردی را در خصوص این پیشنهاد مطرح کرد.

کارلوس کرش

به گزارش مهر، کارلوس کرش پس از گفتگو و مذاکرات نهایی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران پیش از ظهر چهارشنبه تهران را به مقصد امارات ترک کرد تا تماشاگر جدال دوستانه ملی پوشان فوتبال ایران مقابل روسیه باشد.

 این مربی پرتغالی بازی چهارشنبه شب را با حضور در جایگاه VIP ورزشگاه زاید اسپورت سیتی به تماشا نشست و با نت برداری از آنچه در جریان بازی می گذشت، نشان داد که برای عقد قرارداد نهایی با فدراسیون فوتبال تمایل زیادی دارد.

 کرش پس از آنکه محمدرضا خلعتبری دروازه روسیه را بازکرد از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران خداحافظی کرد و از امارات به کشورش بازگشت، شاید با این امید که تیمی خوب انتظارش را می‌کشد.

 بازدید از امکانات فوتبال ایران، شهر تهران و مهمتر از آن بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ایران، کارلوس کرش را به یک جمع بندی ابتدایی از آنچه برای تصمیم گیری لازم است، رساند و او حالا باید به همراه دستیارانش و وکیلش شرایط را سبک و سنگین کرده و تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

 آنطور که عباس ترابیان، سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در آخرین گفتگوی خود عنوان کرد، کرش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل روسیه رضایت کامل داشته است اما پاسخگوی به پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران را به پس از مشورت با دستیارانش موکول کرده است.

 البته سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال به مورد دیگری هم اشاره کرد و آن درخواست کارلوس کرش برای تغییر در بخش‌هایی از قرارداد پیشنهادی فدراسیون بوده است که وی آنها را نپذیرفته است.

 ظاهرا طرفین در خصوص کلیات قرارداد به توافق رسیده اند اما برای حصول توافق نهایی باید زمان کافی در اختیار آنها به ویژه کرش قرار گیرد. این موردی است که ترابیان گفت و ابراز امیدواری کرد کرش پرتغالی هدایت تیم ملی ایران را بپذیرد.

کد خبر 127909
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز