شکست خانگی ذوب آهن مقابل سایپا بهترین فرصت برای استقلال بود که با شکست دادن استیل آذین، فاصله امتیازهایش را با صدر جدول کمتر کند.

مظلومی

حالا پرویز مظلومی با امیدواری بیشتری در مورد قهرمانی تیمش حرف می‌زند و معتقد است که استقلال دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهد.البته تیم او در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا مسابقاتی سخت و فشرده را در پیش دارد، در ضمن استقلال باید در تاریخ 6 فروردین به مصاف پرسپولیس برود.مظلومی در مورد شرایط تیمش، برگزاری دربی در تعطیلات نوروز، انتخاب سرمربی تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

  • مثل اینکه با شکست دادن استیل آذین حالا یک رقیب جدی برای ذوب آهن هستید.فکر می‌کنید قهرمان شوید؟

از حالا که نمی‌توان پیش‌بینی کرد ولی فکر می‌کنم اوضاع تیم ما با این پیروزی مناسب شد. ما در این فصل مشکلات زیادی از جمله مصدومیت و محرومیت بازیکنان داشتیم و امتیازهای حساسی را از دست دادیم ولی در ادامه لیگ دیگر نباید راحت امتیاز از دست بدهیم.اگر این روند را ادامه دهیم شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت.

  • به‌نظر خودتان شانس اول قهرمانی هستید؟

5-4تیم بالای جدول شانس دارند و از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

  • هوار‌ هم که بالاخره در تمرین استقلال حاضر شد. وضعیت او چطور است؟

ما از مدت‌ها قبل منتظر این بازیکن بودیم و قبلا هم گفتم که هوار بازیکن توانایی است. البته در چند روز آینده باید وضعیت او را در تمرینات بررسی کنیم ولی با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا باید گفت که ملامحمد در شرایط مسابقه قرار دارد.

  • سازمان لیگ اعلام کرد که دربی تهران در تاریخ 6فروردین برگزار خواهد شد. شما هم مثل علی دایی با انجام بازی در تعطیلات نوروز مخالف هستید؟

بازیکنان و مربیان 2تیم دوست دارند که در تعطیلات نوروز بیشتر در کنار خانواده باشند و این بازی باید در زمان دیگری برگزار می‌شد. در ضمن ما در آخر اسفند با النصر بازی داریم و هیچ فرصتی برای استراحت نخواهیم داشت. علاوه بر این، همه می‌دانند که بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا‌ چقدر سخت و فشرده است.

  • فکر می‌کنید این بار هم پرسپولیس را ببرید؟

ما در هر بازی به برد فکر می‌کنیم و می‌دانیم که شکست دادن پرسپولیس برای هواداران استقلال خیلی مهم است.بازی رفت را ‌ برده‌ایم و برای دیدار برگشت، از لحاظ روحی شرایط خوبی خواهیم داشت.

  • چرا بعد از بازی با استیل آذ‌ین از عملکرد بازیکنان بابت از دست دادن موقعیت‌های‌گل ‌ انتقاد کردید؟

چون من به تفاضل گل اهمیت زیادی می‌دهم.بازیکنان استقلال چند فرصت ایده آل را با بی‌دقتی از دست دادند درصورتی‌که می‌توانستیم تفاضل گل خود را بالاتر ببریم.اگر یادتان باشد 2سال پیش استقلال با تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب آهن قهرمان شد و شاید امسال هم قهرمان با تفاضل گل مشخص شود.

  • نظرتان در مورد حضور کارلوس کرش در تیم ملی ایران چیست؟

کارنامه او حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد.امیدوارم او بتواند باعث پیشرفت فوتبال ایران شود، به شرطی که از هر لحاظ شرایط مورد نظرش را فراهم کنیم.

ولی بعضی از کارشناسان و مربیان گفته‌اند کرش گزینه خوبی نیست.

او از لحاظ سوابق مربیگری در سطح بالایی قرار دارد و انتقاد از کرش معنی ندارد.همه باید از او حمایت کنند.

تکذیب خداحافظی روانخواه از فوتبال

روز گذشته هوار ملامحمد در تمرین استقلال حاضر شد تا از این پس پیراهن استقلال را بر تن کند ولی خبر ناراحت‌کننده برای استقلالی‌ها پاره شدن رباط صلیبی امید روانخواه است.این بازیکن در مورد اتفاق تلخی که برایش افتاده، می‌گوید:« متأسفانه تاوان نخستین جراحی خودم را می‌دهم چون اعتقاد دارم آن جراحی موفقیت‌آمیز نبود و در آسیب‌دیدگی‌های بعدی من بی‌تاثیر نبوده است.

به هر صورت تا 10 روز آینده برای چهارمین بار از ناحیه رباط پا مورد عمل جراحی قرار می‌گیرم. متأسفانه در روزهای اخیر در برخی از مطبوعات مطالبی را می‌خوانم مبنی بر اینکه روانخواه قصد خداحافظی از فوتبال را دارد. واقعا برای چنین اظهارات کذبی متأسفم.‌ به جای آنکه به ورزشکار مصدوم روحیه دهند با چاپ چنین اخباری او را دچار چالش می‌کنند.»

کد خبر 127863

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز