همشهری آنلاین: تنیسور سوئیسی با پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های تنیس آزاد اکسون موبایل به فینال رسید در حالی که مرد شماره یک تنیس جهان از راه‌یابی به فینال بازماند.

federee

به گزارش فارس، روجر فدرر، تنیسور شماره دو جهان با نیکولای داویدنکو، مدافع عنوان قهرمانی در فینال مسابقات تنیس آزاد اکسون موبایل دوحه به میدان خواهد رفت.

فدرر در مرحله نیمه‌نهایی از سد جو ویلفرد تیسونگا گذشت؛ در حالی که داویدنکو توانست رافائل نادال، تنیسور شماره یک جهان را از پیش رو بردارد و به فینال مسابقات راه یابد.

در تکرار فینال سال گذشته، داویدنکو با نتیجه 6 بر 3 و 6 بر 2 توانست بر تنیسور اسپانیایی غلبه کند. در حالی که آثار خستگی ناشی از مسابقات نمایشی مقابل تنیسور سوئیسی در سیمای نماینده تنیس اسپانیا مشهود بود.

فدرر نیز توانست با نتیجه 6 بر 3 و 7 بر 6 تیسونگا را پشت سر بگذارد.

مرد شماره دو تنیس جهان پس از راه‌یابی به فینال اظهار داشت: خیلی هیجان‌زده هستم، این خیلی خوب است که سالت را با یک فینال شروع کنی.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم نیکولای در حقیقت رکورد بسیار خوبی در مسابقات فینال دارد و این مسئله بازی مقابل او را سخت می‌کند. من احساس خوبی دارم و قطعاً تجربه‌ام در فینال به کمکم خواهد آمد.

کد خبر 125215
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز