پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۸۵ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

علیرضا کیوانی نژاد: پرسش این هفته پاسخ روشنی ندارد. اگر بپرسیم که روزی روزگاری، این ورزشکار تنومند آمریکایی، باادب می‌شود یا نه، مسلماً سوال بی‌جایی است.

چرا که او جز بی‌ادبی، فحاشی و کتک‌کاری، ‌حرفه‌ای را در کارنامه‌اش ثبت نکرده است. مجله آمریکایی «یواس ویکلی» درباره شاهکار جدید تایسون این بوکسور بازنشسته می‌نویسد: «تایسون باز هم دستگیر شد. او به دلیل رعایت نکردن قوانین رانندگی و بی‌توجهی به ایست پلیس، بازداشت شد.» «آقای بی‌ادب»، در پاسخ افسر پلیس که از او می‌پرسد چرا با سرعت زیاد حرکت می‌کردید، می‌گوید: «دوست دارم سرعت زیاد را تجربه کنم!» پلیس آریزونا، البته تایید می‌کند که او مست نبوده و از هیچ مواد مخدری استفاده نکرده است. با این حال، آقای بی‌ادب، باید مدتی را در بازداشتگاه سپری کند.
تایسون، دو سال زندان بود. از مهم‌ترین شاهکارهای «آقای بی‌ادب» گاز گرفتن گوش رقیبش است. او قسمتی از گوش رقیبش را با دندان کند. او، رکورددار بازداشت شدن و زندان رفتن است و تقریبا هیچ ورزشکاری مثل او چنین رکوردی ندارد. ضمنا، طبق قانون جدیدی که برای او در نظر گرفته‌اند، باید قبل از ورود به هر ایالتی، خود را به ماموران انتظامی معرفی و پرسش‌نامه‌ای را پر کند.
کد خبر 12521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز