گروه اجتماعی: سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

کنکور تست زدن

آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر نسبت به ثبت‌نام خود در کنکور سراسری اقدام کرده‌اند، می‌توانند از 25 بهمن تا دوم اسفند ماه سال‌جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانیwww.sanjesh.org اطلاعات ثبت‌نامی خود را مشاهده و درصورت لزوم نسبت به ویرایش اطلاعات خود براساس دستورالعمل اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که به هر دلیل موفق به ثبت‌نام در آزمون سراسری سال 1390 نشده‌اند یا در آزمون ثبت‌نام کرده ولی موفق به اعلام علاقه‌مندی به دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی نشده یا علاقه‌مند به شرکت در گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی بوده ولی علاقه‌مندی خود را در مرحله ثبت‌نام اعلام ننموده‌اند نیز می‌توانند در تاریخ‌های اعلام شده (25 بهمن تا دوم اسفند) به سایت سازمان مراجعه و با توجه به دستورالعمل مربوط، حسب مورد اقدام به ثبت‌نام یا اعلام علاقه‌مندی به دانشگاه پیام نور و مؤسسات غیرانتفاعی و همچنین گروه آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی نمایند.

براساس این گزارش، داوطلبان برای اصلاح مشخصات و اطلاعات از هر گونه اقدام دیگری (مراجعه حضوری، ارسال درخواست پستی یا الکترونیک، تماس تلفنی و...) خودداری کنند زیرا به‌هیچ‌عنوان به درخواست آنان عمل نخواهد شد.گفتنی است، در مرحله قبلی ثبت‌نام 948 هزار داوطلب در کنکور سراسری سال 90 ثبت‌نام کردند.

زمان ثبت‌نام کنکورهای فراگیر

همچنین شرایط و ضوابط ثبت‌نام در کنکور کارشناسی فراگیر دانشگاه پیام نور شامل تاریخ و نحوه ثبت‌نام از ساعت 14 امروز شنبه 11 دی ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.داوطلبان برای دسترسی به اطلاعات این آزمون می‌توانند علاوه بر سایت سازمان سنجش به نشریه این سازمان که در روزهای دوشنبه 13 و 20 دی ماه منتشر می‌شود مراجعه کنند.
داوطلبان علاقه‌مند پس از مطالعه اطلاعیه، درصورت واجد شرایط بودن، می‌توانند از 15 دی ماه و از طریق سایت سازمان سنجش در آزمون ثبت‌نام کنند.

آخرین مهلت ثبت‌نام نیز روز سه‌شنبه 21 دی ماه تعیین شده است.

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی دانشگاه پیام نور در روز جمعه 30 اردیبهشت 1390 برگزار می‌شود. همچنین براساس اعلام سازمان سنجش، داوطلبان کنکورهای کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می‌توانند طی روزهای 26 دی‌ماه تا2 بهمن ماه برای ثبت‌نام اقدام کنند.

جزئیات آزمون‌های علمی‌کاربردی

سازمان سنجش آموزش در اطلاعیه‌ دیگری تاریخ و نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال 1389 و تاریخ برگزاری آزمون‌های مذکور را اعلام کرد.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است: به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده در آزمون دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی سال 1389 می‌رساند که اطلاعیه این سازمان درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون هریک از دوره‌های مذکور از ساعت 14 امروز شنبه 1389.10.11روی سایت سازمان قرار داده می‌شود و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه1389.10.13-نیز منتشر خواهد شد.

براساس این گزارش، کارت‌های ورود به جلسه آزمون برای تمامی داوطلبان مذکور از روز سه‌شنبه89.10.14 روی سایت سازمان قرار داده خواهد شد و داوطلبان متقاضی شرکت در هر یک از دوره‌های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته، ضرورت دارد که در فرصت تعیین شده نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود اقدام کنند.بنابراین گزارش، آزمون دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته در صبح و آزمون دوره‌های کاردانی در بعدازظهر روز جمعه 1389.10.17 در39 شهرستان مختلف کشور برگزار خواهد شد.

کد خبر 124492

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز