همشهری آنلاین: سعید مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران قاضی سعید حداد رئیس سابق شعبه 26 دادگاه انقلاب را به عنوان معاون امنیتی خود معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی، مراسم معارفه قاضی حداد امروز برگزار شد و سعید مرتضوی در آن بر اهمیت ویژه مسائل امنیتی در شرایط فعلی کشور تأکید کرد.

مرتضوی گفت: مسائل امنیتی، جاسوسی، براندازی و برهم زدن نظم و آسایش عمومی توطئه دشمنان است و باید با آن با قاطعیت برخورد کرد.

دادستان تهران هشدار داد: کشورهای استعمارگر در زمان حاضر برای از بین بردن یک کشور تنها از سلاح و مهمات جنگی استفاده نمی‌کنند، بلکه به شیوه‌های نوین جاسوسی و براندازی متوسل می‌شوند.

وی تأکید کرد: قضات در معاونت امنیتی دادسرای عمومی و انقلاب تهران باید با شیوه‌های جدید مجرمان امنیتی آشنا شوند و با جمع‌آوری سوابق آنان با همکاری وزارت اطلاعات و سایر ارگان‌ها، جلوی توطئه‌هایشان را بگیرند.

دادستان تهران انجام وظایف مذکور را به قاضی حداد واگذار کرد که پیش‌تر به عنوان قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران رسیدگی به پرونده‌های متهمان تجمعات دانشجویی بهار 82، ملی‌مذهبی‌ها، حشمت‌الله طبرزدی، عبدالفتاح سلطانی، عبدالله مؤمنی، ایرج جمشیدی و متهمان پرونده نشریه «تمدن هرمزگان» را به عهده داشته است.

 

کد خبر 1242

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز