همشهری آنلاین : معاون سازمان سنجش از برگزاری سومین آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 89 در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

آزمون 30

 به گزارش خبر گزاری ایلنا، حسین توکلی با اشاره به اینکه این آزمون طبق برنامه زمانی پیش بینی شده ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 9 دی ماه جاری منحصرا در شهرستان تهران برگزار می شود، اظهارکرد: کارت ورود به جلسه داوطلبان از فردا دوشنبه 6 تا چهارشنبه 8 دی ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و داوطلبان ضرورت دارد که در این فرصت به سایت سازمان مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات لازم کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

به گفته معاون سازمان سنجش اطلاعات لازم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی داوطلب است.

توکلی در ادامه با بیان اینکه آدرس حوزه برگزاری آزمون دارندگان مدرک معادل کارشناسی ارشد سال 89 برای هر داوطلب در پایین کارت ورود به جلسه وی درج شده است، تاکید کرد: داوطلب باید دو ساعت قبل از شروع آزمون با در دست داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار در جلسه حضور یابد.

معاون سازمان سنجش افزود: تعداد داوطلبان شرکت کننده در این آزمون را 7 هزار و 231 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و 506 نفر زن و 5 هزار و 725 نفر هم مرد هستند

کد خبر 124086

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز