همشهری آنلاین: سومین هفته مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور با باخت تیم‎های پتروشیمی بندرامام و بازرگانی جواهری گنبد در مقابل تماشاگران خودی همراه بود.

zarrini

به گزارش مهر، سومین هفته مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‎های کشور از ساعت 15 عصر روز شنبه (27 آذر) در خانه والیبال و با دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و ارتعاشات صنعتی آغاز شد. در این دیدار شاگردان علی نقدی که طی دو دیدار گذشته خود متحمل شکست شده بودند موفق شدند دومین باخت را به بازیکنان دانشگاه آزاد تحمیل کنند. ارتعاشات صنعتی با کسب این پیروزی در گروه "الف" سه رده صعود کرد.

در دیگر دیدارهای برگزار شده در این گروه داماش گیلان سومین شکست این فصل را به بازیکنان بانک کشاورزی تحمیل کرد و به رده سوم صعود کرد. برق کرمان و باریج اسانس کاشان که هر دو دیدار گذشته خود را با برد پشت سر گذاشته بودند برگزار کننده دیگر دیدار گروه "الف" بودند. این بازی که به میزبانی کرمانی‌ها برگزار شد با برتری تیم میزبان هم به پایان رسید. بازیکنان برق با کسب این پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کردند.

در دیدارهای برگزار شده از گروه "ب" نیز رقابت دو تیم خطه شمال کشور در گنبد با پیروزی شاگردان بهروز عطایی به پایان رسید تا بازیکنان بازرگانی جواهری همچنان بدون برد باشند. بازیکنان کاله نیز به واسطه کسب این پیروزی در رده دوم گروه قرار گرفتند.

پرسپولیس تهران نیز در دیدار با ارومیه نخستین پیروزی این فصل خود را جشن گرفت، با این حال دو رده سقوط کرد.

اما باارزش ترین پیروزی این هفته از مسابقات در سالن والیبال شهرک بعثت رقم خورد. جائی که آلومینیوم المهدی بندرعباس که هر دو دیدار گذشته خود را واگذار کرده بود درمصاف با پتروشیمی که هر دو دیدار گذشته خود را برده بود صاحب پیروزی شد، اگر چه این نتیجه در صدرنشینی پتروشیمی تغییری ایجاد نکرد. نتایج کامل دیدارهای برگزار شده در هفته سوم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و جدول رده‌بندی تیم‌ها به شرح زیر است:

گروه "الف":

* دانشگاه آزاد تهران 0 - ارتعاشات صنعتی ایران 3
* بانک کشاورزی 0 - داماش گیلان 3
* برق کرمان 3 - باریج اسانس کاشان 1

گروه "ب":

* پتروشیمی بندرامام 1 - آلومینیوم المهدی بندرعباس3
* بازرگانی جواهری گنبد 2 - کاله مازندران 3
* پرسپولیس تهران 3 - ارومیه 2

جدول رده‌بندی گروه "الف":


1- برق کرمان
2- بارج اسانس کاشان
3- داماش گیلان
4- ارتعاشات صنعتی ایران
5- سایپای البرز
6- پیشگامان کویر یزد
7- بانک کشاورزی
8- دانشگاه آزاد اسلامی

جدول رده‌بندی گروه "ب":


1- پتروشیمی بندرامام
2- کاله مازندران
3- آلومینیوم المهدی بندرعباس
4- پیکان
5- ابومسلم خراسان رضوی
6- بازرگانی جواهری گنبد
7- پرسپولیس تهران
8- ارومیه

 

 

کد خبر 123462
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز