همشهری آنلاین: مسابقات دور مقدماتی فوتبال دومین دوره بازی های ساحلی آسیا به پایان رسید و تیم ملی یمن حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی شد.

beach football

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این رقابت‌ها به عنوان تیم نخست به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات صعود کرد.

شاگردان مارکو اکتاویو برزیلی روز دوشنبه استراحت داشتند و ساعت 15 و 45 دقیقه سه‌شنبه (23 آذر) در دهکده بازی‌های ساحلی عمان واقع در شهر المصنا به مصاف تیم یمن می‌روند.

سه‌شنبه سه بازی دیگر نیز از مرحله یک چهارم نهایی برگزار می‌شودکه در ساعت 14 و 30 دقیقه تیم چین با سوریه روبرو می‌شود و ساعت 17 امارات متحده عربی با ژاپن بازی می‌کند و ساعت 18 و 15 دقیقه تیم عمان، میزبان مسابقات در برابر تیم بحرین قرار خواهد گرفت.

تیم ملی کبدی ایران در نخستین دیدار خود در دور مقدماتی به برتری دست یافت.


کبدی‌کاران کشورمان موفق شدند با نتیجه 60 بر 26 سریلانکا را شکست دهند.

تیم ملی کبدی ایران روز دوشنبه (22 آذر) نیز در مهم‌ترین بازی خود در دور مقدماتی ساعت 17 به وقت امارات به مصاف تیم پاکستان، یکی از مدعیان این مسابقات رفت که در مقابل این تیم با نتیجه 50 بر 30 مغلوب شد تا امیدهایش برای صدرنشینی گروه دوم کاهش یابد.

این مسابقات رفت که در مقابل این تیم با نتیجه 50 بر 30 مغلوب شد تا امیدهایش برای صدرنشینی گروه دوم کاهش یابد.

در رقابت های کبدی بازی‌های ساحلی آسیا 10 تیم حضور دارند که در گروه نخست تیم‌های هندوستان، تایلند، عمان، نپال، کره جنوبی، و در گروه دوم تیم‌های ایران، پاکستان، افغانستان، اندونزی و سریلانکا قرار دارند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی مسابقه‌ها صعود می‌کنند تا به صورت ضربدری برای مشخص شدن تیم‌های اول تا سوم با یکدیگر به رقابت بپردازند.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران با 6 بازیکن به نام‌های فرهاد کمال غریبی، رمضان علی پائین محلی، مصطفی نودهی، کیوان ارشد، هادی اشترک و معراج شیخ به مربیگری بهزاد بامدی و محسن والوریان عازم این مسابقات شده است.
دومین دوره بازی های ساحلی آسیا از روز چهارشنبه هفته گذشته به طور رسمی آغاز شده است و تا 25 آذرماه در عمان جریان دارد.

این بازی‌ها یک رویداد چند ورزشی است که هر دو سال یکبار و در سال‌های زوج میلادی برگزار می شود.

نخستین دوره این بازی ها با شرکت اعضای شورای المپیک آسیا در سال 2008 در جزیره بالی اندونزی برگزار شد.

در این دوره از بازی ها که به میزبانی عمان در جریان است، رشته های ورزشی هندبال، سپک تاکرا، فوتبال، والیبال، واترپلو، جت اسکی، بادبانی، کبدی، وودبال، پرورش اندام، شنای ماراتون، سه گانه، چوگان و اسکی روی آب برگزار می شود.


چهل و چهار کشور آسیا در این رویداد ورزشی شرکت کرده اند.

کاروان ایران در رشته‌های کبدی، فوتبال ساحلی و سه گانه در این رقابت‌ها حاضر شده است.

 

کد خبر 123191
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز