دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

گروه حوادث: سارق 400میلیون تومانی برای آنکه مخفیگاهش شناسایی نشود، مخفیانه در هتل‌های گرانقیمت پایتخت اقامت می‌کرد،

 اما پلیس با ردگیری وی توانست او را در عملیات ضربتی دستگیر کند.
از اواسط سال 84 پس از آنکه پرونده چندین سرقت مشابه به اداره 17 پلیس آگاهی پایتخت ارسال شد، کارآگاهان با بررسی پرونده ها متوجه شدند در تمامی سرقتها ، منازلی که مورد سرقت قرارگرفته‌اند ، درکنار خانه‌های نیمه‌کاره قرار دارند . به این ترتیب این فرضیه که سارق یا سارقان برای ورود به خانه ‌ای که قصد سرقت از آن را داشته‌اند  دور از چشم کارگران در ساختمان نیمه‌کاره کنار آن مخفی شده و سپس درفرصت مناسب به بالکن خانه موردنظر رفته‌اند قوت گرفت. در حالی که در تمامی سرقتها طلاجات ، چک‌پولها و لوازم گرانقیمت خانه سرقت شده بود، کارآگاهان پلیس به این نتیجه رسیدند که تمامی سرقت‌ها توسط یک سارق تک روی سابقه دار به نام داریوش صورت گرفته است .
ولخرجی با پول‌های بادآورده
با بدست آمدن این سرنخ ، پلیس جستجوی خود برای دستگیری سارق حرفه ای را آغاز کرده و تمام پاتوق های مرد جوان تحت مراقبت نامحسوس کارآگاهان قرارگرفت ،اما ردی ازمتهم به دست نیامد تا اینکه کارآگاهان از طریق مخبرین خود از اقامت جوانی که شباهت زیادی با سارق تحت تعقیب داشت دریکی ازهتل‌های بسیار گرانقیمت پایتخت مطلع شدند .
هنگامی که کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی خود به این نتیجه رسیدند که داریوش برای اینکه ردی از خود باقی نگذارد با هویت جعلی در هتل اقامت کرده است با دستور قضایی عملیات دستگیری وی را آغاز کرده و سارق حرفه ای را در اتاق خود  بازداشت کردند. سرهنگ داوود سلطانی معاون آگاهی تهران روز گذشته با اعلام این خبر گفت: پس از آنکه از مخفیگاه مرد جوان اموال مسروقه بدست آمد، مشخص شد فرضیه پلیسی درباره شگرد سارق برای ورود به خانه‌های سرقت شده درست بوده است.
داریوش در بازجویی ها اعتراف کرد در طی دو سال گذشته، از 65خانه ویلایی درمحدوده یوسف‌آباد،کارگر شمالی وامیرآباد سرقت کرده است که ارزش اموال مسروقه بیش از400میلیون تومان برآورد شده است.
کد خبر 12313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز