همشهری آنلاین: دو عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم این رقابت‌ها با برتری برابر حریفانشان به دیدار فینال راه یافتند تا کشتی فرنگی ایران در انتظار کسب دو مدال طلای دیگر از شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی باشد.

wrestling

رقابت‌های کشتی فرنگی شانزدهمن دوره بازی‌های آسیایی از صبح روز دوشنبه (1 آذر) با پیگیری مسابقات در اوزان باقی مانده پیگیری شد که طی آن دو کشتی‌گیر کشورمان به دیدار فینال راه یافتند.

به گزارش مهر، بابک قربانی فرنگی‌کار وزن 96 کیلوگرم کشورمان که در دور نخست حریفی از تاجیکستان را شکست داده بود در مرحله یک چهارم نهایی مقابل" دیوید سالدادزه" از ازبکستان با نتیجه یک بر صفر، صفر بر یک و دو بر صفر به پیروزی رسید و در مرحله نیمه نهایی نیز "عظمت ارکینبایف" از قرقیزستان را در دو تایم با نتایج یک بر صفر و چهار بر صفر شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. آست مامبیتوف از قزاقستان حریف عصر روز دوشنبه قربانی برای کسب مدال طلای این وزن است.

طالب نعمت‌پورنعمت پور فرنگی کار وزن 84 کیلوگرم کشورمان که در دورهای اول و دوم کشتی‌گیرانی از قطر و قرقیزستان را شکست داده بود، در مرحله نیمه نهایی در دو تایم با نتایج مشابه یک بر صفر مانوج کومار از هند را شکست داد تا عصر روز دوشنبه برای کسب مدال طلای بازی‌ها به مصاف سی یئول لی از کره جنوبی برود.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز نخست این رقابت‌ها که یکشنبه برگزار شد به دو مدال طلا توسط امید نوروزی و سعید عبدولی دست یافته بود.

علیزاده از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند

فرشاد علیزاده فرنگی‌کار وزن 74 کیلوگرم کشورمان با شکست مقابل حریفی از ژاپن از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.
وی در دور نخست مقابل "تسوموراکی" از ژاپن در سه تایم با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

با توجه به صعود نماینده ژاپن به فینال رقابت‌ها فرشاد علیزاده این فرصت را دارد که عصر روز دوشنبه برای کسب مدال برنز با رقیبان خود مبارزه کند. رقابت‌های کشتی بازی‌های آسیایی گوانگجو در سالن "هواگونگ" در حال برگزاری است.

کد خبر 121307
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز