دور تازه دریافت اطلاعات اقتصادی خانوارهایی که قبلا اقدام به ثبت نام نکرده بودند، از فردا شروع خواهد شد و خانوارهای متقاضی دریافت یارانه نقدی 45 روز برای ارائه اطلاعات اقتصادی خود یا اصلاحات احتمالی فرصت دارند.

census

 به گزارش همشهری، برابر اعلام قبلی رئیس مرکز آمار ایران، سامانه جمع‌آوری اطلاعات اقتصادی خانوار از یکم آذرماه (فردا) برای اصلاح، یا ورود اطلاعات جدید به‌مدت 45 روز فعال می‌شود. براساس اعلام مرکز آمار ایران، ثبت‌نام‌شدگان سال 87، با درج شماره ملی و کد رهگیری و ثبت‌نام‌شدگان اردیبهشت سال 89 نیز با درج شماره ملی و رمز عبور می‌توانند به این سامانه وارد شده و اطلاعات اقتصادی خانوار خود را اصلاح یا تکمیل کنند. همچنین درصورتی‌که سرپرست خانوار، کد رهگیری یا رمز عبور خود را فراموش کرده باشد، باید از پانزدهم آذرماه امسال به بعد به سامانه مراجعه کند؛ ضمن اینکه نحوه ورود این افراد در فرصتی دیگر اعلام خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز آمار ایران، خانوارهایی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند با ورود به سامانه می‌توانند کلیدی که برای این امر طراحی شده را فعال کنند و رمز عبور برای خود تعریف و سپس اطلاعات اقتصادی خانوار خود را وارد کنند.

عادل آذر تاکید کرده است: خانوارهای جدیدی که بر اثر ازدواج تشکیل می‌شوند حتما باید پیش از ورود اطلاعات جدید، اطلاعات قبلی خود که در خانوار پدری ثبت شده است را حذف کنند و پسر و دختری که ازدواج کرده‌اند باید هر دو در خانوارهای قبلی خود این مهم را اصلاح کنند. آدرس سامانه اینترنتی اطلاعات اقتصادی خانوار، www.refahi.ir است.

کد خبر 121190

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز