یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین : وزیر آموزش و پرورش درباره تنبیه بدنی دانش آموز زاهدانی که گفته می شود دلیل فوت او بوده است گفت: معلمان ما با شیوه های جدید، نوین، موثق و با عشق کار می کنند اما به هر حال در هر کشوری ممکن است اتفاقی بیفتد که مورد تائید کسی نیست و هرکس هم بشنود ناراحت می شود.

حمیدرضا حاجی بابایی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر تصریح کرد: نمی توانیم در مواجه با چنین حوادثی برنامه ریزی دقیق انجام دهیم اما وقتی این اتفاق می افتد ما را متاثر می کند و بیش از همه معلمان در سراسر کشور ناراحت می شوند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره علت حادثه آتش سوزی در مجتمع آموزشی در زاهدان نیز که منجر به فوت یک دانش آموز شده گفت: هیئتی را تشکیل داده ایم که این موضوع را بررسی و آخرین نتایج را به ما اعلام کنند.

حاجی بابایی با بیان اینکه در طول سال آتش سوزی های مختلفی در کشور رخ می دهد، گفت: هر سال چند هزار مدرسه ساخته می شود که استاندارد هستند اما قطعا اینگونه هم نیست که همه مدارس ما ایمنی کافی را داشته باشند.

وی ادامه داد: باید بررسی کنیم که دلیل این اتفاق چه بوده است.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه " رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و برخی از نمایندگان شهرهای مختلف اعلام کرده اند که برخی از مدارس همچنان معلم ندارند" گفت: اتفاقا امسال ما انبساط کلاسها را داشته ایم و حتی در روستاهای کشور هشت هزار مجتمع آموزشی ایجاد و سعی کردیم معلم اعزام کنیم.

حاجی بابایی ادامه داد: در کدام برهه از تاریخ در کشوری مثل ایران با حدود 100 هزار مدرسه و 13 میلیون دانش آموز برنامه ها به صورت دقیق و بدون نقص اجرا شدهاست. حال اگر 50 تا 150 کلاس معلم نداشته باشند دلیل نمی شود آن را به همه مدارس تعمیم دهیم.

کد خبر 120670

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز