سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور از کاهش بارندگی در تهران خبر داد.

باران

به گزارش ایسنا، بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی سامانه بارشی که بر روی کشور فعال است در نواحی غرب، جنوب غرب، مرکز، تهران ،‌دامنه‌های زاگرس و البرز و سواحل شمالی و شمال شرق کشور سبب بارش باران، وزش باد و گاهی رعد و برق و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف شده است.

 در روز چهارشنبه از شدت بارندگی به طور نسبی در شمال شرق کشور کاسته می‌شود و از بعد از ظهر در نواحی غربی کشور بتدریج ابرناکی کاهش می‌یابد. در سایر نقاط ذکر شده بارش باران تا صبح پنجشنبه ادامه می‌یابد.

 در روز پنجشنبه نیز بارش‌های پراکنده در دامنه‌های البرز و شرق کشور پیش‌بینی‌ می‌شود. شایان ذکر است، این سامانه از اواخر روز پنجشنبه از سمت شرق کشور خارج می‌شود.

 بر این اساس در روز چهارشنبه آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در برخی از ساعات با بارش باران در ارتفاعات ، بارش برف در اواخر وقت با کاهش ابر پیش‌بینی‌ می‌شود که بر این اساس حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز با دو درجه افزایش به 5 و 12 درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

 همچنین در روز پنجشنبه آسمان پایتخت صاف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی‌ شده است که حداقل و حداکثر دمای تهران در این روز به 4 و 14 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

کد خبر 119794
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز