همشهری آنلاین : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با اعلام افزایش حقوق اساتید و دستیاران و انترن‌ها، از پرداخت افزایش حقوق اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی تا آبان ماه خبر داد.

دکتر وحید دستجردی

دکتر مرضیه وحید دستجردی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به افزایش حقوق اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: بر اساس مصوب دولت، حقوق اساتید افزایش خواهد یافت و این افزایش تا آبان ماه اعمال می‌شود.

وی در مورد میزان افزایش حقوق اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهارکرد: با توجه به تعداد اساتید دانشگاه‌ها نمی‌توان میانگین افزایش حقوق را اعلام کرد، چرا که بیشتر اساتید وزارت بهداشت را مربیان و استادیاران تشکیل می‌دهند، اما در مجموع این افزایش بر اساس مصوب دولت می‌باشد.

وزیر بهداشت با اشاره به افزایش حقوق انترن‌ها و دستیاران، گفت: این افزایش سنواتی هر ساله اعمال می‌شود و در هیات امنای دانشگاه‌ها مصوب می‌شود، بنابراین میزان افزایش حقوق سال جدید انترن‌ها و دستیاران را در جلسه هیات امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی تصویب می‌کنیم.

دستجردی در خصوص میزان افزایش حقوق انترن‌ها و دستیاران، خاطرنشان کرد: این افزایش، با توجه به نرخ تورم تعیین می‌شود که تقریبا برابر با افزایش حقوق کارکنان دولت برای امسال شش درصد است، بنابراین افزایش‌های ما نیز در همین حدود حرکت خواهد کرد.

کد خبر 117052

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز