همشهری آنلاین: دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در ایتالیا با پیروزی تیم‌های مدعی پیگیری شد.

volleyball

به گزارش ایسنا، تیم‌های حاضر در گروه‌های شش گانه‌ این رقابت‌ها به مصاف هم رفتند. ایتالیا، برزیل، کوبا، روسیه، پورتوریکو، آمریکا، آرژانتین، فرانسه و لهستان با پیروزی در دومین روز این مسابقات صعودشان را به مرحله‌ بعد مسجل کردند.

در گروه A تیم ملی والیبال ایران پس از نمایش ناامیدکننده مقابل مصر، با پیروزی 3 بر 1 مقابل ژاپن، قهرمان آسیا به صعود از این گروه امیدوار شد.

در دیگر دیدار برگزار شده، ایتالیای مدعی در سه ست ‌پیاپی با امتیازهای 25-20، 25-17 و 25- 23 مصر را شکست داد و با 4 امتیاز از دو بازی در مکان نخست گروه ایستاد. مصر و ایران با 3 امتیاز و به دلیل ست‌شماری در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند، ژاپن هم با دو شکست و دو امتیاز در مکان چهارم قرار گرفته است.

نتایج کامل دومین روز این رقابت‌ها در ادامه آمده است.

گروه B:
برزیل 3 - اسپانیا 1
کوبا 3 - تونس 0

در این گروه برزیل و کوبا با دو پیروزی به مرحله‌ بعد صعود کردند و اسپانیا و تونس بدون پیروزی سوم و چهارم هستند.

گروه C:
روسیه 3 - استرالیا 1
پورتوریکو 3 - کامرون 0

در این گروه روسیه و پورتوریکو با دو پیروزی و 4 امتیاز از گروه صعود کرده‌اند، برنده‌ دیدار تیم‌های استرالیا و کامرون در روز سوم این رقابت‌ها چهره‌ دیگر تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.

گروه D:
آمریکا 3 - ونزوئلا 0
آرژانتین 3 - مکزیک 1

در این گروه آرژانتین و آمریکا با دو پیروزی و قرار گرفتن در صدر به مرحله‌ بعد صعود کردند و تیم‌های مکزیک و ونزوئلا بدون پیروزی در مکان‌های سوم و چهارم قرار گرفته‌اند.

گروه E:
چک 3 - چین ی1
فرانسه 3 - بلغارستان 2

فرانسه با پیروزی مقابل بلغارستان صعودش را به مرحله‌ بعد قطعی کرد. بلغارستان با یک پیروزی و یک شکست در مکان دوم ایستاد و صعودش از این گروه را تا حد زیادی قطعی کرد. تیم چک هم با توجه به روبرو شدن چین با فرانسه در روز پایانی، شانس بسیار زیادی برای صعود از این گروه دارد.

گروه F:
لهستان 3 - آلمان 2
کانادا 3 - صربستان 1

در آخرین گروه لهستان با دو پیروزی به مرحله‌ بعد صعود کرد. تیم‌های صربستان و کانادا با یک پیروزی و یک شکست در مکان‌های دوم و سوم ایستادند و آلمان بدون پیروزی در مکان چهارم قرار گرفت.

رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان در شش گروه چهار تیمی در میلان ایتالیا برگزار می‌شود و سه تیم از هر گروه به مرحله‌ بعد صعود می کنند.

والیبالیست‌های ایران دوشنبه شب ساعت 22:30 به وقت تهران به مصاف تیم قدرتمند ایتالیا می‌روند. مصر و ژاپن دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند که نتیجه‌ این مسابقه در صعود تیم ملی ایران تاثیر زیادی دارد.

کد خبر 117047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز