گروه اقتصادی: از کیفیت خدمات پس از فروش خودرو راضی نیستم اما بهبود ارائه خدمات پس از فروش موضوعی نیست که بتوان آن را یکباره حل کرد و رفع این مشکلات نیازمند حداقل 20سال زمان است.

مکانیک

وزیر صنایع و معادن که با تاخیری یکساله در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، در پاسخ به خبرنگار ما در زمینه نارضایتی مصرف‌کنندگان خودرو از کیفیت خدمات پس از فروش با وجود مصوبات قانونی، گفت: برای رفع مشکلات موجود در این زمینه برخی اقدامات ضربتی انجام شده اما با توجه به رشد کمی و کیفی و بومی‌سازی صنعت خودرو در کشورمان، حل مشکل خدمات پس از فروش به یکباره مقدور نیست.

محرابیان در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار ما در زمینه تشدید روند تعطیلی و کاهش بنگاه‌های صنعتی طی 2سال اخیر یادآور شد: در زمینه وضعیت بنگاه‌های صنعتی متوسط و بزرگ نیز براساس اعلام کار‌گروه آماری که سال گذشته از نمایندگان مجلس، اتاق بازرگانی و وزارت صنایع و معادن تشکیل شده، آمارها حاکی از ادامه فعالیت این بنگاه‌ها با راندمان بیش از 83درصدی است.

ادعای تازه

روز گذشته در حالی رئیس پلیس راهور از محکوم شدن واردکنندگان کامیون‌های هوو به پرداخت غرامت خبر داد که وزیر صنایع و معادن با بیان اینکه از 2 سال پیش واردات این خودروها ‌ ممنوع‌ شده است، گفت: این نوع خودروی سنگین مشکلی ندارد و بخشی از جنجال‌های اخیر درباره آن سیاسی است.

علی‌اکبر محرابیان مشکلات اخیر ایجادشده در زمینه کامیون‌های چینی را ناشی از استفاده از تریلرهای غیراستاندارد قلمداد کرد و افزود: به‌دلیل قیمت پایین کامیون‌های هوو چینی بسیاری از دارندگان این خودروها از تریلرهای ارزان قیمت غیراستاندارد استفاده کرده‌اند و این امر، عامل عمده تصادفات بوده است.

کد خبر 116340

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز