گروه سیاسی: رئیس جمهوری گفت: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان از مأموریتهای بزرگ دولت است که در این راستا باید کارهای فراوانی انجام بدهیم.

 محمود احمدی نژاد روز گذشته در جمع مردم کنگاور و در سخنانی که خبر آن را ایرنا منتشر کرد ، خطاب به قدرتهای زورگو گفت : ملت ایران نه تنها از مخالفت ، اخم کردن و قیافه گرفتن شما نمی‌ترسد ، بلکه موجب خشم ملت ایران نسبت به شما و دولت متجاوز شما خواهد شد.
رئیس جمهوری خطاب به قدرتهای غربی گفت: برای ملت ایران مشکل ایجاد نکنید چون این ملت با حرکت، ایستادگی و وحدت همه توطئه‌ها و طراحی‌های شما را خنثی کرده و در یک قدمی رسیدن به قله‌های افتخار است.  احمدی نژاد افزود: به رغم همه کارشکنی ها ، بهانه جویی ها و استدلالهای غیر عقلانی و غیر منطقی زورگویان، ملت ایران با صلابت و اقتدار کامل مسیر هسته‌ای را طی خواهد کرد و دهه فجر امسال و در سال پیامبر اعظم (ص) این موفقیت را جشن خواهد گرفت.
افتخار خدمت
رئیس جمهوری با بیان این‌که  تمام مسئولان در جمهوری اسلامی ایران وظیفه‌شان کار و تلاش برای آبادانی ایران است و هیچ کاری غیر از این ندارند، گفت: ما از این‌که بتوانیم به ملت ایران خدمت کنیم خوشحال بوده و به این امر افتخار می‌کنیم.
محمود احمدی‌نژاد در ادامه‌ سفر به استان کرمانشاه در جمع مردم شهرستان صحنه با بیان این‌که  بسیاری از قدرت‌های زورگو در چپاول ملت‌ها نقش داشته‌اند افزود: آن‌ها از یاران جنایتکار خود نیز در عرصه‌های مختلف در غارتگری دیگر ملت‌ها حمایت می‌کنند. عده‌ای زورگو جمع شده، نقاب به چهره زده و شعار آزادی می‌دهند. در حالی که خفقان‌ترین شرایط را ایجاد کرده‌اند.  وی در خبری که ایسنا آن را منتشر کرد ، خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: ملت ایران فناوری هسته‌ای را در ید قدرت خود دارد و هیچ کس نمی‌تواند ملت ایران را از حقوق خود محروم کند.
درس‌آموزی از پیامبر
رئیس‌جمهوری صبح دیروز هم در جمع مردم سنقر و کلیایی حضور پیدا کرد و با آنان در مورد درس آموزی از مکتب پیامبر اسلام(ص) و همچنین پیشرفت کشور سخن گفت.
محمود احمدی‌نژاد در بخشی از سخنانش با بیان اینکه در حال حاضر بین کشور‌های استکبارگر رقابتی جهت غارتگری دیگر کشور‌ها و همچنین داشتن تسلیحات مخرب به وجود آمده است، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که ملت ایران سر سوزنی به تهدید‌های آنها توجه نمی‌کند و برای این سر و صدا‌ها ارزشی قائل نیست. ملت ایران سرسوزنی از تصمیمات خود عقب نشینی نمی‌کند. کشور‌های زورگو می‌خواهند که انرژی هسته‌ای فقط در اختیار آنها باشد و دیگر ملت‌ها به آنها نیازمند باشند.
ملت پیروز
محمود احمدی‌نژاد روز گذشته در جمع مردم جوانرود نیز حضور پیدا کرد و با بیان این که مستکبران می‌خواهند علم و دانش را به صورت انحصاری در اختیار خود قرار دهند، گفت: آنها می‌خواهند تمام قدرت جهان را در اختیار داشته باشند تا بتوانند با کمک آن خواسته‌های پلید خود را محقق کنند.
رئیس جمهوری با بیان این که ملت ایران ملتی پیروز است، اظهار داشت: قدرت‌های زورگو تمام توان تبلیغاتی، سیاسی و حقوقی خود را به کار گرفته‌اند که مانع بهره‌مندی کامل ایران از تمام حقوق هسته‌ای‌اش شوند، ولی آنها باید بدانند که ملت ایران راه خود را انتخاب کرده و یکدل مسیر خود را ادامه می‌دهد.
رئیس جمهوری در دومین روز از سفر خود به استان کرمانشاه با مردم شهرهای جوانرود، سنقر وکلیایی ، کنگاور، صحنه و هرسین دیدار کرد و  عصر دیروز پس از این دیدارها به شهر کرمانشاه بازگشت.
محمود احمدی نژاد همچنین شب گذشته در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با دانشجویان و نخبگان استان دیدار کرد.
بیست و سومین سفر استانی رئیس جمهوری امروز بعد از دیدار با مردم شهرهای قصرشیرین، گیلانغرب ، سرپل زهاب، دالاهو و اسلام آبادغرب و تشکیل نشست هیأت دولت در سرسرای شهدای دولت استانداری پایان می‌یابد.
کد خبر 11494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز