یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: علی کریمی بازیکن باشگاه استیل آذین تهران به دلیل برخی تخلفات و عدم تمکین در اجرای مقررات از این باشگاه اخراج شد.

فوتبال

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استیل آذین؛ متن بیانیه صادر شده از سوی باشگاه استیل آذین در رابطه با تخلفات کریمی و اخراج این بازیکن از استیل آذین به این شرح است:

بسمه تعالی ." و من یعظم شعائر الله فانها من تقوی القلوب". باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین وظیفه خود می داند در مقابل عدم تمکین در اجرای مقررات و حرمت شکنی و تظاهر به روزه خواری علی کریمی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در جریان تمرین به وظیفه دینی و قانونی خود عمل نموده و اخراج این بازیکن را اعلام نماید.

 از آنجایی که تعظیم شعائر الهی و حرمت نهادن به مقدسات دین مبین اسلام در اولویت باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین قرار دارد و متاسفانه این موضوع از جانب بازیکن مذکور رعایت نشده و حتی با توهین وی به مسئولان فدراسیون فوتبال و مقررات همراه بوده و علیرغم تذکرات سرپرست تیم، وی به اقدام خود ادامه داده و اصرار بر انجام این تخلف داشته است ، این بازیکن از همراهی تیم فوتبال استیل آذین محروم می باشد.

 بی‌تردید آنچه در درجه بالاتری از عناوین و افتخارات ورزشی قرار دارد، ایستادگی و پافشاری بر مبانی دین مبین اسلام و اصول اخلاقی است که موجبات تعالی و قدسیت انسان را فراهم می آورد.

 بی‌گمان نگاه ابزاری و هدف محور به ورزش بدون لحاظ داشتن جنبه‌های معرفتی، معنوی و انسانی منجر به حاکمیت اخلاق و معنویت در ورزش نمی‌شود. از همین رو امیدواریم که اقدام باشگاه استیل آذین در الویت دادن به اصول اخلاقی تبدیل به یک رویه در ورزش کشور گردد و ورزش به فرموده امام خمینی(ره) نه به عنوان هدف که به عنوان وسیله‌ای در جهت نیل به تعالی تلقی گردد.

کد خبر 113940
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز