همشهری آنلاین: نمایندگان تفنگ سه وضعیت بانوان ایران به کار خود در رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان وانتخابی المپیک در آلمان پایان دادند.

تیراندازی

به گزارش مهر، هفتمین روز از پنجاهمین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک لندن جمعه شب (15 مرداد) با برگزاری مرحله دوم و فینال ماده تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در شهر مونیخ پیگیری شد.

در دومین روز از مسابقات این ماده در بخش بانوان و در رده سنی بزرگسالان، الهه احمدی با 568 امتیاز شصت و دوم و مریم طالبی با 562 امتیاز شصت و نهم جهان شدند. در این بخش 71 تیرانداز در مرحله دوم به رقابت پرداختند که ورزشکارانی از آلمان مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.

در همین ماده و در رده سنی جوانان دینا فرزادخواه با 550 امتیاز در رده‌ای بهتر از هفتاد و یکمی قرار نگرفت. در این ماده نمایندگان دانمارک، آمریکا و سوئد اول تا سوم شدند.

در ماده تپانچه راپید فایر مردان، رضا کریم‌پور تنها نماینده کشورمان بعد از دو روز مسابقه در بخش سرعت و دقت با امتیاز 547 در بین 75 تیرانداز شصت و چهارم شد. در این ماده چین، روسیه و چین اول تا سوم شدند.

پنجاهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و انتخابی المپیک لندن با حضور بیش از دو هزار ورزشکار از 103 کشور جهان تا بیستم مردادماه در مونیخ آلمان دنبال می‌شود. تاکنون تنها یک نماینده ایران موفق به راهیابی به فینال مسابقه و کسب سهمیه المپیک شده است.

 

کد خبر 113289
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز