همشهری آنلاین: مرحله نیمه نهایی مسابقات بدمینتون بین‎المللی سوریه با کسب دو مدال برنز برای نمایندگان کشورمان در بخش مردان و همچنین صعود علی شاه‎حسینی به دیدار نهایی پیگیری شد.

Badminton

به گزارش مهر، در چارچوب مرحله نیمه‏نهایی رقابت‏های بدمینتون بین‎المللی سوریه و در بخش انفرادی مردان، جمعه شب علی شاه‎حسینی با نتیجه 2 بر 0 مقابل سروش اسکندری به برتری دست یافت. شاه‎حسینی با کسب این پیروزی به دیدار نهایی صعود کرد. اسکندری نیز به کسب مدال برنز مشترک با "عبدالواحد" از کشور میزبان اکتفا کرد.

همچنین در بخش رقابت‏های دونفره مردان، ترکیب علی شاه‎حسینی - محمدرضا خردمندی در دیدار با تیم دوبل پاکستان متحمل شکست 0 بر 2 شد و به مدال برنز بسنده کرد. این مدال به طور مشترک با تیم دوبل سریلانکا کسب شد.

مسابقات بدمینتون بین‎المللی سوریه ظهر روز شنبه با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان می‎رسد. در فینال رقابت‎های انفرادی مردان، علی شاه‌حسینی به مصاف "هری ستیوان" می‎رود. این بازیکن اندونزیایی الاصل و مقیم بحرین است. "هری ستیوان" حریف قدری برای شاه‎حسینی به حساب می‏آید.

ترکیه، فیلیپین، مصر، سریلانکا، اردن، لبنان، فلسطین، عراق، ونزوئلا، پاکستان، بحرین و قزاقستان کشورهایی هستند که نمایندگان آنها در مسابقات بدمینتون بین‎المللی سوریه شرکت دارند.

 

کد خبر 113281
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز