همشهری آنلاین: برادر آیزاک وورسا، مدافع هوفن‌هایم آلمان کشته شده است. برخی از مسمومیت با مواد غذایی می‌گویند و بعضی شایعات هم از احتمال قتل با سم حکایت دارند

voorsa

با توجه به شباهت بسیار دو برادر، از "خطای قاتل" هم سخن رانده می‌شود.

خبر درگذشت برادر یکی از فوتبالیست‌های بوندس‌لیگا منتشر شده است. این فوتبالیست آیزاک وورسا، بازیکن تیم ملی غنا و مدافع باشگاه هوفن‌هایم است. گمانه‌زنی‌هایی در مورد قتل با سم وجود دارد. به گفته‌ یک سخنگوی پلیس، بررسی‌ها در مورد قتل جاشوآ وورسای ۱۹ ساله هنوز پایان نیافته است.

یکی از هم‌تیمی‌های آیزاک وورسا در تیم ملی غنا، هفدهم ژوئیه (۲۷ تیر) مهمانی‌ای در غنا برگزار کرده بود که مدافع هوفن‌هایم در آن شرکت نکرد. برادر کوچک او که به این مهمانی رفته بود، ساعتی پس از آن کشته شد.

رالف رانگْنیک، مربی تیم هوفن‌هایم می‌گوید: «این قطعا یک قتل است. واقعیت این است که قربانی بر اثر سمی کشته شده که کسی به نوشیدنی او ریخته بوده است.»

مارکوس زیگِر، سخنگوی مطبوعاتی باشگاه هوفن‌هایم هم گفته است: «اطلاعات موثقی در اختیار ما قرار گرفته‌ است.» دیورو ایوانیشویچ، مشاور آیزاک وورسا هم به "شباهت باورنکردنی" دو برادر اشاره می‌کند.

برخی معتقدند که هدف قتل، آیزاک وورسا بوده، اما برادر او به اشتباه قربانی نقشه‌ قاتل شده است.

به گزارش دویچه وله، مدافع هوفن‌هایم پس از این جریان و در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز فصل جدید بوندس‌لیگا باقی مانده (۲۰ اوت / ۲۹ مرداد)، مرخصی خود از تیم را تمدید کرده بود. وی یکشنبه‌ گذشته (۲۴ ژوئیه / ۲ مرداد) دیرتر از باقی بازیکنان در اردوی تمرین هوفن‌هایم در اتریش حاضر شد.

کد خبر 112651
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز